На панелі New Food Summit «Операційний двигун компанії: що забезпечує ефективність food-виробництва та ланцюга постачання» директор Чернігівської броварні AB InBev Efes Ukraine Сергій Туров пояснив, що для зростання у пивній категорії вирішують операційна дисципліна, собівартість і бездефектна присутність на полиці.
Чернігів і регіон переживають важкі часи, але підприємство не зупиняється. Туров підкреслив командну стійкість і безперервність постачання:
«Чернігівська зараз місто знаходиться в дуже складному стані, але ми все одно тримаємося, робимо все можливо для того, щоб забезпечити споживача всім необхідним… і ми як гарна команда… можемо всі ці недоліки нашого поточного стану переглянути».
За його словами, ціль бізнесу залишається прагматичною – прибуток через обсяг і маржу, а отже – через бездоганну операційну виконуваність:
«Будь-яка компанія зроблена для того, щоб приносити прибуток, так? Прибуток – це об'єм помножений на маржу».
Туров наголосив, що ціна і собівартість – критично чутливі у пивній категорії:
«Пиво – це дуже конкурентоспроможне середовище і ми іноді змагаємося за там 1 грн на літрі для того, щоб дати найкращу ціну споживачу».
Ключовий KPI команди – повна і стабільна присутність у ритейлі, адже навіть короткочасний дефіцит обертається втратою частки: «Бо якщо твого продукту на полиці немає, його ніхто не купить».
Підсумок Турова простий: у воєнних умовах «двигун» компанії – це злагоджена операційна система, що забезпечує виробництво «без пауз», конкурентну ціну та стовідсоткову наявність у точці продажу.
Бекграунд. Раніше Mind повідомляв, як з’являється нова архітектура фінансування українського бізнесу. У Horizon Capital, Toloka.vc і Volia Agri-Food Park бачать майбутнє у гнучких інструментах, які дозволяють залучати гроші без втрати контролю над компанією.