Від моменту як «Дія» запустила консультанта на базі штучного інтелекту, він провів понад 500 тисяч діалогів.
Про це він написаву Telegram.
За словами Міністра цифрової трансформації України Михайла Федорова, асистент опрацьовує 85% усіх запитів громадян.
«Майбутнє – за агентивними державами. Ми продовжуємо рухатися до формату взаємодії, де українці отримуватимуть послуги миттєво й зручно. ШІ-консультант – один із ключових інструментів для посилення команди підтримки в Дії», – написав Федоров.
.
Він також відзначає, що 15% випадків, у яких штучний інтелект не зміг допомогти, були унікальними та вимагали залучення оператора. Загалом ШІ-асистент може розпізнавати продукти, проблеми та розуміє їх контекст, що дозволяє живим працівникам зосередитися на складніших зверненнях.
Бекграунд. Як раніше писав Mind, у застосунку «Дія» активно впроваджують штучний інтелект, який значно змінює підхід до надання державних послуг. За даними Мінцифри, уже понад 52% звернень у застосунку обробляються ШІ-консультантом без участі оператора.