American Airlines підвищила прогноз прибутку на 2025 рік, що свідчить про відновлення прибутковості галузі після періоду зниження попиту на внутрішні рейси.
Про це повідомляє Reuters.
Компанія повідомила, що скорочення кількості рейсів, запроваджене на тлі слабкого попиту, почало приносити позитивні результати – зростають ціни на квитки, а рентабельність поступово відновлюється. Після публікації звіту акції авіаперевізника зросли майже на 5% під час передторгової сесії.
На початку року галузь зіткнулася зі спадом внутрішніх перевезень, спричиненим економічною невизначеністю, пов’язаною з тарифною політикою адміністрації Дональда Трампа. Через це авіакомпанії були змушені знижувати ціни, щоб заповнити літаки. Згодом вони скоротили обсяги перевезень, аби стабілізувати ринок і захистити прибутковість.
За словами представників компанії, показник unit revenue – головний індикатор здатності продавати квитки дорожче – зростав протягом кварталу, а у вересні вперше за рік продемонстрував позитивну динаміку. Водночас зросла й активність американців, які попри економічні ризики продовжують активно подорожувати.
American Airlines тепер очікує скоригований прибуток у межах $0,65–$0,95 на акцію, що є суттєвим покращенням порівняно з липневим прогнозом, який передбачав можливий збиток у $0,20 або прибуток до $0,80 на акцію. Преміальні сервіси, які приносять найбільші прибутки, залишаються стабільно популярними – заможні пасажири продовжують обирати комфортніші варіанти подорожей.
Аналітики TD Cowen зазначили, що результати American Airlines демонструють важливість доходів від преміальних кабін і програм лояльності для стабільності компанії. За підсумками третього кварталу авіакомпанія повідомила про скоригований збиток у $0,17 на акцію, що менше від очікуваних аналітиками $0,28. Загальний дохід American Airlines зріс до $13,69 млрд, перевищивши прогнози ринку. Напередодні про несподіваний прибуток повідомила й Southwest Airlines, що також стало сигналом про поступове відновлення американського авіаринку.
Бекграунд. Раніше Mind повідомляв, що Airbus, Thales і Leonardo об’єднують супутниковий бізнес, щоб кинути виклик Starlink Ілона Маска. Європейські авіакосмічні гіганти створюють спільне підприємство з виробництва супутників – проєкт націлений на посилення позицій Європи у глобальній космічній конкуренції.