Airbus, Thales і Leonardo об’єднують супутниковий бізнес, щоб кинути виклик Starlink Ілона Маска

Airbus, Thales і Leonardo об’єднують супутниковий бізнес, щоб кинути виклик Starlink Ілона Маска

Європейські авіакосмічні гіганти створюють спільне підприємство з виробництва супутників — проєкт націлений на посилення позицій Європи у глобальній космічній конкуренції

Airbus, Thales і Leonardo об’єднують супутниковий бізнес, щоб кинути виклик Starlink Ілона Маска
Фото: Gettyimages

Європейські авіакосмічні компанії Airbus, Thales і Leonardo оголосили про попередню угоду щодо об’єднання своїх збиткових напрямів із виробництва супутників.

Про це повідомляв Reuters.

Після кількох місяців переговорів сторони вирішили створити спільне підприємство, яке має посилити позиції Європи перед обличчям швидкого зростання конкурентів – насамперед мережі Starlink, що належить Ілону Маску. За інформацією компаній, нове підприємство планують запустити у 2027 році, після схвалення з боку європейських регуляторів, які раніше неодноразово блокували подібні ініціативи.

Поки що об’єднання не отримало назви, але, згідно з пресрелізом, у ньому працюватимуть близько 25 тисяч людей по всій Європі, а річний дохід становитиме близько 6,5 мільярда євро (за показниками 2024 року). Відповідно до угоди, Airbus володітиме 35% акцій, тоді як Thales і Leonardo отримають по 32,5% кожна. Управління компанією здійснюватиметься спільно, за принципом рівного представництва.

Учасники угоди очікують, що вже через п’ять років співпраця почне приносити “сотні мільйонів євро” операційного прибутку щороку, завдяки синергії виробничих і технологічних процесів. Проєкт, який отримав робочу назву “Bromo”, розпочався торік як спроба повторити успішну модель співпраці європейського виробника ракетних систем MBDA, спільного підприємства Airbus, Leonardo та BAE Systems. Експерти зазначають, що створення нового альянсу може стати ключовим кроком для Європи у боротьбі за автономність у космічній галузі, адже ринок супутникового інтернету й телекомунікацій дедалі більше контролюють приватні гіганти зі США.

Бекграунд. Раніше Mind повідомляв, що Uber пропонує $4 000 водіям для переходу на електромобілі. Компанія запускає програму Go Electric та відмовляється від брендування «Uber Green», щоб прискорити перехід до безвуглецевих поїздок до 2030 року

У випадку, якщо ви знайшли помилку, виділіть її мишкою і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію. Або надішліть, будь-ласка, на пошту [email protected]
Проєкт використовує файли cookie сервісів Mind. Це необхідно для його нормальної роботи та аналізу трафіку.ДетальнішеДобре, зрозуміло