Spotify прогнозує рекордний прибуток у IV кварталі завдяки збільшенню користувачів та підвищенню цін

Шведський стримінговий гігант очікує на прибуток, що перевищить прогнози аналітиків, на тлі святкового сезону, зростання кількості підписників та нових функцій платформи

Фото: Gettyimages

Spotify оголосила прогноз на IV квартал, який перевищив очікування аналітиків Волл-стріт. Вона розраховує на стабільне зростання користувачів і додаткові прибутки від підвищення цін у період святкових продажів.

Про це повідомляє Reuters.

Після оголошення прогнозу акції компанії зросли на 5,3% у передринкових торгах. Конкурент Apple Music та Amazon Music, шведська компанія продовжує курс на підвищення прибутковості, зменшуючи маркетингові витрати та оптимізуючи штат. Раніше цього року Spotify підвищила вартість індивідуальної преміум-підписки в кількох ключових країнах.

Це перші фінансові результати компанії після оголошення, що засновник і CEO Даніель Ек у січні стане виконавчим головою ради директорів, а компанія перейде до структури з двома співгенеральними директорами. Spotify також продовжує розвивати свої сервіси: нещодавно компанія запустила новий формат високоякісного звучання lossless audio, а також розширила інтеграцію штучного інтелекту – користувачі тепер можуть використовувати ChatGPT від OpenAI, щоб отримувати рекомендації музики та подкастів через діалогові запити.

У IV кварталі Spotify прогнозує операційний прибуток на рівні 620 млн євро ($723 млн), що трохи перевищує середній прогноз аналітиків у 618,6 млн євро. Очікувані доходи становлять 4,5 млрд євро, дещо нижче за консенсус-прогноз у 4,57 млрд євро. Компанія передбачає, що кількість активних користувачів на місяць зросте до 745 млн, перевищивши оцінку у 737 млн, а кількість преміум-передплатників збільшиться на 8 млн – до 289 млн, що лише трохи нижче очікуваних 290,9 млн.

Бекграунд. Раніше Mind повідомляв, що Spotify запускає функцію стеження за концертними майданчиками прямо в застосунку. Користувачі зможуть підписуватися на улюблені зали, відкривати нові місця поруч і купувати квитки, не виходячи зі Spotify.

Стежте за актуальними новинами бізнесу та економіки у нашому Telegram-каналі Mind.ua та стрічці Google NEWS