«U-LEAD з Європою» запрошує на онлайн-заходи з інформування для посадовців органів місцевого самоврядування, що пройдуть 26 листопада у рамках «Середа з U-LEAD». Для отримання посилань на заходи потрібно звернутись до регіонального офісу U-LEAD у області.
Ознайомитися з переліком заходів можна за посиланням
Інформаційні сесії 26 листопада 2025 р.
09:00-09:30 – Технічна зустріч «Як зареєструватися на U-LEARN та отримати доступ до заходів «Середа з U-LEAD»
-
покроковий супровід у реєстрації на платформі U-LEARN
-
як отримати доступ до заходів «Середа З U-LEAD»
-
як приєднуватися до заходів
-
відповіді на технічні запитання
10:00–11:45 – Актуальні грантові можливості для громад у сфері культури
Для кого: профільні заступники міських, селищних, сільських голів, посадові особи виконавчих органів рад та працівники, до повноважень яких віднесені питання культури
Про що:
-
основні можливості та виклики для проєктної діяльності у сфері культури в умовах воєнного стану
-
огляд основних донорських організацій, що займаються підтримкою культури
-
актуальні грантові пропозиції для громад у сфері культури
-
комунікаційна складова в культурних проєктах
10:00-11:00 – Як запобігти конфлікту інтересів в ОМС?
Для кого: секретарі сільських, селищних, міських рад, заступники сільських, селищних, міських голів, керуючі справами (секретарі) виконкомів, посадові особи місцевого самоврядування, відповідальні за ведення кадрової роботи/управління персоналом, юридичної роботи, уповноважені особи з питань запобігання та виявлення корупції
Про що:
-
зміст конфлікту інтересів, види конфлікту інтересів та що їх відрізняє
-
правові механізми запобігання та врегулювання конфлікту інтересів у діяльності посадових осіб місцевого самоврядування
10:00-11:30 – Надходження, облік та використання майна, отриманого як гуманітарна допомога
Для кого: посадові особи місцевих фінансових органів, представники відділів/управлінь комунальної власності, керівники та спеціалісти бухгалтерських служб апарату, виконавчих органів сільських, селищних, міських рад, бюджетних установ та закладів, комунальних підприємств
Про що:
-
новації законодавства, які впливають на облік та використання гуманітарної допомоги після 01.04.2024 р.
-
алгоритм отримання, обліку та використання майна, що надійшло як гуманітарна допомога
-
ризики нецільового використання гуманітарної допомоги
10:00-11:30 – Організація діяльності ОМС щодо створення безбар’єрного простору в громадах
Для кого: заступники сільських, селищних, міських голів; представники виконавчих органів з питань містобудування та архітектури, з питань житлово-комунального господарства та благоустрою, соціального захисту, інших виконавчих органів та структурних підрозділів сільських, селищних, міських рад, відповідальні за впровадження заходів зі створення безбар’єрного простору
Про що:
-
принцип безбар’єрності як наскрізний принцип формування місцевих політик
-
напрями безбар'єрності та основні положення Національної стратегії із створення безбар’єрного простору в Україні на період до 2030 року
-
завдання ОМС відповідно до Плану заходів Національної стратегії із створення безбарʼєрного простору на 2025-2026 рр.
10:00-11:15 – Як змінились земельні правовідносини для ОМС після скасування ГКУ?
Для кого: секретарі сільських, селищних, міських рад, профільні заступники сільських, селищних, міських голів, землевпорядники, керівники і спеціалісти структурних підрозділів/виконавчих органів, які реалізують повноваження у сфері земельних відносин
Про що:
-
законодавчі зміни після набрання чинності Закону від 09.01.2025 №4196-IX «Про особливості регулювання діяльності юридичних осіб окремих організаційно-правових форм у перехідний період та об'єднань юридичних осіб» (після 28.08.2025)
-
нові підходи до моніторингу стану земель сільськогосподарського призначення, очищених від вибухонебезпечних предметів
-
особливості проведення топографічного знімання
14:00-15:30 – Наглядова рада закладу охорони здоров’я: порядок творення та повноваження
Для кого: посадові особи місцевого самоврядування, відповідальні за охорону здоров'я, керівники закладів охорони здоров'я (комунальних некомерційних підприємств)
Про що:
-
забезпечення прозорості в діяльності закладів охорони здоров’я в громаді
-
основні принципи створення, функції та обов’язки наглядових рад
-
повноваження наглядових рад та цілі їх діяльності
Стежте за актуальними новинами бізнесу та економіки у нашому Telegram-каналі
Mind.ua та стрічці
Google NEWS