Лідери місцевого самоврядування запрошуються на інформсесії «Середи з U-LEAD»
26 листопада відбудуться сім онлайн-заходів для команд ОМС та їхніх очільників
«U-LEAD з Європою» запрошує на онлайн-заходи з інформування для посадовців органів місцевого самоврядування, що пройдуть 26 листопада у рамках «Середа з U-LEAD». Для отримання посилань на заходи потрібно звернутись до регіонального офісу U-LEAD у області.
Ознайомитися з переліком заходів можна за посиланням
Інформаційні сесії 26 листопада 2025 р.

09:00-09:30 – Технічна зустріч «Як зареєструватися на U-LEARN та отримати доступ до заходів «Середа з U-LEAD»
- покроковий супровід у реєстрації на платформі U-LEARN
- як отримати доступ до заходів «Середа З U-LEAD»
- як приєднуватися до заходів
- відповіді на технічні запитання
10:00–11:45 – Актуальні грантові можливості для громад у сфері культури
Для кого: профільні заступники міських, селищних, сільських голів, посадові особи виконавчих органів рад та працівники, до повноважень яких віднесені питання культури
Про що:
- основні можливості та виклики для проєктної діяльності у сфері культури в умовах воєнного стану
- огляд основних донорських організацій, що займаються підтримкою культури
- актуальні грантові пропозиції для громад у сфері культури
- комунікаційна складова в культурних проєктах
10:00-11:00 – Як запобігти конфлікту інтересів в ОМС?
Для кого: секретарі сільських, селищних, міських рад, заступники сільських, селищних, міських голів, керуючі справами (секретарі) виконкомів, посадові особи місцевого самоврядування, відповідальні за ведення кадрової роботи/управління персоналом, юридичної роботи, уповноважені особи з питань запобігання та виявлення корупції
Про що:
- зміст конфлікту інтересів, види конфлікту інтересів та що їх відрізняє
- правові механізми запобігання та врегулювання конфлікту інтересів у діяльності посадових осіб місцевого самоврядування
10:00-11:30 – Надходження, облік та використання майна, отриманого як гуманітарна допомога
Для кого: посадові особи місцевих фінансових органів, представники відділів/управлінь комунальної власності, керівники та спеціалісти бухгалтерських служб апарату, виконавчих органів сільських, селищних, міських рад, бюджетних установ та закладів, комунальних підприємств
Про що:
- новації законодавства, які впливають на облік та використання гуманітарної допомоги після 01.04.2024 р.
- алгоритм отримання, обліку та використання майна, що надійшло як гуманітарна допомога
- ризики нецільового використання гуманітарної допомоги
10:00-11:30 – Організація діяльності ОМС щодо створення безбар’єрного простору в громадах
Для кого: заступники сільських, селищних, міських голів; представники виконавчих органів з питань містобудування та архітектури, з питань житлово-комунального господарства та благоустрою, соціального захисту, інших виконавчих органів та структурних підрозділів сільських, селищних, міських рад, відповідальні за впровадження заходів зі створення безбар’єрного простору
Про що:
- принцип безбар’єрності як наскрізний принцип формування місцевих політик
- напрями безбар'єрності та основні положення Національної стратегії із створення безбар’єрного простору в Україні на період до 2030 року
- завдання ОМС відповідно до Плану заходів Національної стратегії із створення безбарʼєрного простору на 2025-2026 рр.
10:00-11:15 – Як змінились земельні правовідносини для ОМС після скасування ГКУ?
Для кого: секретарі сільських, селищних, міських рад, профільні заступники сільських, селищних, міських голів, землевпорядники, керівники і спеціалісти структурних підрозділів/виконавчих органів, які реалізують повноваження у сфері земельних відносин
Про що:
- законодавчі зміни після набрання чинності Закону від 09.01.2025 №4196-IX «Про особливості регулювання діяльності юридичних осіб окремих організаційно-правових форм у перехідний період та об'єднань юридичних осіб» (після 28.08.2025)
- нові підходи до моніторингу стану земель сільськогосподарського призначення, очищених від вибухонебезпечних предметів
- особливості проведення топографічного знімання
14:00-15:30 – Наглядова рада закладу охорони здоров’я: порядок творення та повноваження
Для кого: посадові особи місцевого самоврядування, відповідальні за охорону здоров'я, керівники закладів охорони здоров'я (комунальних некомерційних підприємств)
Про що:
- забезпечення прозорості в діяльності закладів охорони здоров’я в громаді
- основні принципи створення, функції та обов’язки наглядових рад
- повноваження наглядових рад та цілі їх діяльності
Якщо ви дочитали цей матеріал до кінця, ми сподіваємось, що це значить, що він був корисним для вас.
Ми працюємо над тим, аби наша журналістська та аналітична робота була якісною, і прагнемо виконувати її максимально компетентно. Це вимагає і фінансової незалежності.
Станьте підписником Mind всього за 196 грн на місяць та підтримайте розвиток незалежної ділової журналістики!
Ви можете скасувати підписку у будь-який момент у власному кабінеті LIQPAY, або написавши нам на адресу: [email protected].














