Лідери місцевого самоврядування запрошуються на інформсесії «Середи з U-LEAD»
U-LEAD з Європою

Лідери місцевого самоврядування запрошуються на інформсесії «Середи з U-LEAD»

26 листопада відбудуться сім онлайн-заходів для команд ОМС та їхніх очільників

Лідери місцевого самоврядування запрошуються на інформсесії «Середи з U-LEAD»

«U-LEAD з Європою» запрошує на онлайн-заходи з інформування для посадовців органів місцевого самоврядування, що пройдуть 26 листопада у рамках «Середа з U-LEAD». Для отримання посилань на заходи потрібно звернутись до регіонального офісу U-LEAD у області.

Ознайомитися з переліком заходів можна за посиланням

Інформаційні сесії 26 листопада 2025 р.

Лідери місцевого самоврядування запрошуються на інформсесії «Середи з U-LEAD»

09:00-09:30 – Технічна зустріч «Як зареєструватися на U-LEARN та отримати доступ до заходів «Середа з U-LEAD»

  • покроковий супровід у реєстрації на платформі U-LEARN
  • як отримати доступ до заходів «Середа З U-LEAD»
  • як приєднуватися до заходів
  • відповіді на технічні запитання

10:00–11:45 – Актуальні грантові можливості для громад у сфері культури

Для кого: профільні заступники міських, селищних, сільських голів, посадові особи виконавчих органів рад та працівники, до повноважень яких віднесені питання культури

Про що:

  • основні можливості та виклики для проєктної діяльності у сфері культури в умовах воєнного стану
  • огляд основних донорських організацій, що займаються підтримкою культури
  • актуальні грантові пропозиції для громад у сфері культури
  • комунікаційна складова в культурних проєктах

10:00-11:00 – Як запобігти конфлікту інтересів в ОМС?

Для кого: секретарі сільських, селищних, міських рад, заступники сільських, селищних, міських голів, керуючі справами (секретарі) виконкомів, посадові особи місцевого самоврядування, відповідальні за ведення кадрової роботи/управління персоналом, юридичної роботи, уповноважені особи з питань запобігання та виявлення корупції

Про що:

  • зміст конфлікту інтересів, види конфлікту інтересів  та що їх відрізняє
  • правові механізми запобігання та врегулювання конфлікту інтересів у діяльності посадових осіб місцевого самоврядування

10:00-11:30 – Надходження, облік та використання майна, отриманого як гуманітарна допомога

Для кого: посадові особи місцевих фінансових органів, представники відділів/управлінь комунальної власності, керівники та спеціалісти бухгалтерських служб апарату, виконавчих органів сільських, селищних, міських рад, бюджетних установ та закладів, комунальних підприємств

Про що:

  • новації законодавства, які впливають на облік та використання гуманітарної допомоги після 01.04.2024 р.
  • алгоритм отримання, обліку та використання майна, що надійшло як гуманітарна допомога
  • ризики нецільового використання гуманітарної допомоги

10:00-11:30 – Організація діяльності ОМС щодо створення безбар’єрного простору в громадах

Для кого: заступники сільських, селищних, міських голів; представники виконавчих органів з питань містобудування та архітектури, з питань житлово-комунального господарства та благоустрою, соціального захисту, інших виконавчих органів та структурних підрозділів сільських, селищних, міських рад, відповідальні за впровадження заходів зі створення безбар’єрного простору

Про що:

  • принцип безбар’єрності як наскрізний принцип формування місцевих політик
  • напрями безбар'єрності та основні положення Національної стратегії із створення безбар’єрного простору в Україні на період до 2030 року
  • завдання ОМС відповідно до Плану заходів Національної стратегії із створення безбарʼєрного простору  на 2025-2026 рр.

10:00-11:15 – Як змінились земельні правовідносини для ОМС після скасування ГКУ?

Для кого: секретарі сільських, селищних, міських рад, профільні заступники сільських, селищних, міських голів, землевпорядники, керівники і спеціалісти структурних підрозділів/виконавчих органів, які реалізують повноваження у сфері земельних відносин

Про що:

  • законодавчі зміни після набрання чинності Закону від 09.01.2025 №4196-IX «Про особливості регулювання діяльності юридичних осіб окремих організаційно-правових форм у перехідний період та об'єднань юридичних осіб» (після 28.08.2025)
  • нові підходи до моніторингу стану земель сільськогосподарського призначення, очищених від вибухонебезпечних предметів
  • особливості проведення топографічного знімання

14:00-15:30 – Наглядова рада закладу охорони здоров’я: порядок творення та повноваження

Для кого: посадові особи місцевого самоврядування, відповідальні за охорону здоров'я, керівники закладів охорони здоров'я (комунальних некомерційних підприємств)

Про що:

  • забезпечення прозорості в діяльності закладів охорони здоров’я в громаді
  • основні принципи створення, функції та обов’язки наглядових рад
  • повноваження наглядових рад та цілі їх діяльності
У випадку, якщо ви знайшли помилку, виділіть її мишкою і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію. Або надішліть, будь-ласка, на пошту [email protected]
Проєкт використовує файли cookie сервісів Mind. Це необхідно для його нормальної роботи та аналізу трафіку.ДетальнішеДобре, зрозуміло