Група компаній Fozzy Group, власник мережі супермаркетів «Сільпо», розширює свій портфель медіа-активів і купує видання «Віледж» (яке до ребрендингу мало назву The Village Україна).
Джерело. Про це пише AIN з посиланням на джерело в самій компанії.
«Мета цього кроку – розширити комунікаційні можливості з українською аудиторією та запропонувати брендам новий рівень інтегрованих рішень», – розповіли у Fozzy Group.
Раніше група компаній вже придбала всеукраїнське лайфстайл-видання БЖ, гастрономічний портал Shuba.life, а також спільноти «Сомельє в зелених штанях», DrinkSetter і BeerMaster.
«Для партнерів та рекламодавців інтеграція «The Village Україна» відкриває більше можливостей: ширший вибір форматів, доступ до нових аудиторій і роботу з контентом, який формує довіру та лояльність читачів. Водночас розвиток власних медіа дозволяє Fozzy краще розуміти свою аудиторію», – прокоментувала Олена Шабашкевич, CEO Fozzy Media Group.
При цьому Fozzy Group зазначила, що не втручатиметься в редакційну політику й формати контенту «Віледжу».
За даними YouControl, одна з юридичних осіб видання – ТОВ «Апрель Солюшнс Плюс», у 2024 році отримала 2,7 млн грн загального доходу. Чистий прибуток компанії склав 67,2 тисячі грн.