Власник «Сільпо» купує видання «Віледж»

Власник «Сільпо» купує видання «Віледж»

Fozzy Group зазначила, що не втручатиметься в редакційну політику «Віледжу»

Власник «Сільпо» купує видання «Віледж»
фото DR

Група компаній Fozzy Group, власник мережі супермаркетів «Сільпо», розширює свій портфель медіа-активів і купує видання «Віледж» (яке до ребрендингу мало назву The Village Україна).

Джерело. Про це пише AIN  з посиланням на джерело в самій компанії.

«Мета цього кроку – розширити комунікаційні можливості з українською аудиторією та запропонувати брендам новий рівень інтегрованих рішень», – розповіли у Fozzy Group.

Раніше група компаній вже придбала всеукраїнське лайфстайл-видання БЖ, гастрономічний портал Shuba.life, а також спільноти «Сомельє в зелених штанях», DrinkSetter і BeerMaster.

«Для партнерів та рекламодавців інтеграція «The Village Україна» відкриває більше можливостей: ширший вибір форматів, доступ до нових аудиторій і роботу з контентом, який формує довіру та лояльність читачів. Водночас розвиток власних медіа дозволяє Fozzy краще розуміти свою аудиторію», – прокоментувала Олена Шабашкевич, CEO Fozzy Media Group.

При цьому Fozzy Group зазначила, що не втручатиметься в редакційну політику й формати контенту «Віледжу».

За даними YouControl, одна з юридичних осіб видання –  ТОВ «Апрель Солюшнс Плюс», у 2024 році отримала 2,7 млн грн загального доходу. Чистий прибуток компанії склав 67,2 тисячі грн.

У випадку, якщо ви знайшли помилку, виділіть її мишкою і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію. Або надішліть, будь-ласка, на пошту [email protected]
Проєкт використовує файли cookie сервісів Mind. Це необхідно для його нормальної роботи та аналізу трафіку.ДетальнішеДобре, зрозуміло