Власник «Сільпо» купує видання «Віледж»
Fozzy Group зазначила, що не втручатиметься в редакційну політику «Віледжу»
Група компаній Fozzy Group, власник мережі супермаркетів «Сільпо», розширює свій портфель медіа-активів і купує видання «Віледж» (яке до ребрендингу мало назву The Village Україна).
Джерело. Про це пише AIN з посиланням на джерело в самій компанії.
«Мета цього кроку – розширити комунікаційні можливості з українською аудиторією та запропонувати брендам новий рівень інтегрованих рішень», – розповіли у Fozzy Group.
Раніше група компаній вже придбала всеукраїнське лайфстайл-видання БЖ, гастрономічний портал Shuba.life, а також спільноти «Сомельє в зелених штанях», DrinkSetter і BeerMaster.
«Для партнерів та рекламодавців інтеграція «The Village Україна» відкриває більше можливостей: ширший вибір форматів, доступ до нових аудиторій і роботу з контентом, який формує довіру та лояльність читачів. Водночас розвиток власних медіа дозволяє Fozzy краще розуміти свою аудиторію», – прокоментувала Олена Шабашкевич, CEO Fozzy Media Group.
При цьому Fozzy Group зазначила, що не втручатиметься в редакційну політику й формати контенту «Віледжу».
За даними YouControl, одна з юридичних осіб видання – ТОВ «Апрель Солюшнс Плюс», у 2024 році отримала 2,7 млн грн загального доходу. Чистий прибуток компанії склав 67,2 тисячі грн.
Якщо ви дочитали цей матеріал до кінця, ми сподіваємось, що це значить, що він був корисним для вас.
Ми працюємо над тим, аби наша журналістська та аналітична робота була якісною, і прагнемо виконувати її максимально компетентно. Це вимагає і фінансової незалежності.
Станьте підписником Mind всього за 196 грн на місяць та підтримайте розвиток незалежної ділової журналістики!
Ви можете скасувати підписку у будь-який момент у власному кабінеті LIQPAY, або написавши нам на адресу: [email protected].














