Знайти клієнта: як стартапам та МСБ співпрацювати з агрохолдингом

Інсайти MHP Innovation Lab

Фото: pixabay

Відкритість компаній до інновацій – здоровий тренд в українському бізнесі.

Чому стартапам, бізнесам та технологічним командам варто співпрацювати з корпораціями та як зробити це ефективно, розповідає Євген Урсалов, CEO платформи CASERS, партнера конкурсу MHP Innovation Lab, резидент Reactor.UA.

До 31 жовтня триває прийом рішень до MHP Innovation Lab. Це конкурс інновацій, у якому агрохолдинг МХП шукає нові партнерства та проєкти у фуд-індустрії.

Шукаючи ідеї ззовні, компанії запускають нові сервіси, підвищують конкурентоздатність, стимулюють інноваційні спільноти.

Такий запит до ринку – нагода підсилити внутрішні спроможності талантами ззовні. Бо інновації драйвлять люди, і чим більше фахівців довкола акумулює компанія, тим більш стало розвиватиметься.

CASERS уже декілька років проводить програми з вирішення кейсів, пошуку інноваційних рішень, що залучають фахівців до розв’язання реальних викликів компаній. У кейс-чемпіонаті від «Метінвест», наприклад, студенти, викладачі та практики шукали рішення для виробництва, екології, енергоменеджменту. Працювали з представниками компанії, отримували фідбек, аналізували, що можна поліпшити.

Або ж цікавий проєкт у партнерстві з DESPRO, де головам ОТГ пропонували рішення, як ефективніше вирішувати нагальні виклики своїх громад.

Цікаво, що інколи компанії дають декілька конкретних запитів, а знаходять рішення для зовсім інших сфер. Це дає розуміння того, що взагалі може запропонувати ринок та спеціалісти.

Чим цікавий конкурс інновацій

Конкурси відкритих інновацій для стартапів, технологічних команд та бізнесів це:

Які можливості відкриває MHP Innovation Lab?

MHP Innovation Lab – кейс відкритості до інновацій, крок до трансформації компанії із сировинної в кулінарну. Агрохолдинг МХП (відомий брендами «Наша Ряба», «Бащинський», «Секрети Шефа») створює екосистему продуктів та рішень, щоб ще ефективніше задовольняти потреби споживачів.

Як це працює?

Компанія дає запит до ринку для пошуку нових сервісів, бізнес-моделей, продуктів. Паралельно проводить серію освітніх подій, де фахівці компанії більш детально розповідають про тренди, нові технології. Далі компанія оцінює подані ідеї, дає фідбек, визначає фіналістів, що презентують рішення.

З найактуальнішими можливі декілька варіантів подальшої співпраці. Наприклад, укладення партнерського контракту, або запрошення до холдингу, щоб реалізувати ідею в команді.

Які рішення на часі для МХП?

Кілька порад для стартапів та МСБ, які хочуть дати старт партнерству з корпорацією:

Чекаємо на рішення до MHP Innovation Lab до 31 жовтня. Аби податися, зареєструйтеся на сайті. І хай win-win історій для корпорацій та інноваторів стає більше.

Стежте за актуальними новинами бізнесу та економіки у нашому Telegram-каналі Mind.ua та стрічці Google NEWS