Захворіло у світі
64,561,850
Померло у світі
1,493,925
Вилікувалось у світі
41,515,472
Захворіло в Україні
772,760
Померло в Україні
12,960
Вилікувалось в Україні
384,426
Знайти клієнта: як стартапам та МСБ співпрацювати з агрохолдингом
Реклама

Знайти клієнта: як стартапам та МСБ співпрацювати з агрохолдингом

Інсайти MHP Innovation Lab

Знайти клієнта: як стартапам та МСБ співпрацювати з агрохолдингом
Фото: pixabay

Відкритість компаній до інновацій – здоровий тренд в українському бізнесі.

Чому стартапам, бізнесам та технологічним командам варто співпрацювати з корпораціями та як зробити це ефективно, розповідає Євген Урсалов, CEO платформи CASERS, партнера конкурсу MHP Innovation Lab, резидент Reactor.UA.

До 31 жовтня триває прийом рішень до MHP Innovation Lab. Це конкурс інновацій, у якому агрохолдинг МХП шукає нові партнерства та проєкти у фуд-індустрії.

Шукаючи ідеї ззовні, компанії запускають нові сервіси, підвищують конкурентоздатність, стимулюють інноваційні спільноти.

Такий запит до ринку – нагода підсилити внутрішні спроможності талантами ззовні. Бо інновації драйвлять люди, і чим більше фахівців довкола акумулює компанія, тим більш стало розвиватиметься.

CASERS уже декілька років проводить програми з вирішення кейсів, пошуку інноваційних рішень, що залучають фахівців до розв’язання реальних викликів компаній. У кейс-чемпіонаті від «Метінвест», наприклад, студенти, викладачі та практики шукали рішення для виробництва, екології, енергоменеджменту. Працювали з представниками компанії, отримували фідбек, аналізували, що можна поліпшити.

Або ж цікавий проєкт у партнерстві з DESPRO, де головам ОТГ пропонували рішення, як ефективніше вирішувати нагальні виклики своїх громад.

Цікаво, що інколи компанії дають декілька конкретних запитів, а знаходять рішення для зовсім інших сфер. Це дає розуміння того, що взагалі може запропонувати ринок та спеціалісти.

Чим цікавий конкурс інновацій

Конкурси відкритих інновацій для стартапів, технологічних команд та бізнесів це:

  • Трамплін для проєкту. Це можливість отримати нагоду залучити у клієнти одного з лідерів ринку.
  • Масштаб. Протестувати своє рішення чи сервіс на базі корпорації – це історія про можливість масштабуватися та адаптуватися до великого ринку.
  • Челенджі. Подавши рішення на розгляд корпорації та спробувавши таке партнерство, можна отримати купу нових викликів. Так, це потребуватиме віддачі, завзятості, енергії. Але цей шлях – шлях такого бажаного росту та розвитку вашої ідеї та команди.

Які можливості відкриває MHP Innovation Lab?

MHP Innovation Lab – кейс відкритості до інновацій, крок до трансформації компанії із сировинної в кулінарну. Агрохолдинг МХП (відомий брендами «Наша Ряба», «Бащинський», «Секрети Шефа») створює екосистему продуктів та рішень, щоб ще ефективніше задовольняти потреби споживачів.

Як це працює?

Компанія дає запит до ринку для пошуку нових сервісів, бізнес-моделей, продуктів. Паралельно проводить серію освітніх подій, де фахівці компанії більш детально розповідають про тренди, нові технології. Далі компанія оцінює подані ідеї, дає фідбек, визначає фіналістів, що презентують рішення.

З найактуальнішими можливі декілька варіантів подальшої співпраці. Наприклад, укладення партнерського контракту, або запрошення до холдингу, щоб реалізувати ідею в команді.

Які рішення на часі для МХП?

  • Сервіси. Всі ідеї, що радикально покращують досвід споживачів до, під час та після здійснення покупки. Наприклад, вау-момент у крамниці, коли касир звертається до вас на ім’я. Або мобільний застосунок, що видає варіанти страв, аналізуючи список покупок.
  • Бізнес-моделі та партнерства, пов’язані із замовленням, приготуванням, покупкою, доставленням та іншими елементами клієнтського досвіду. Ідеї для ресторанів, кафе, готелів. Радикальні інновації на перетині різних напрямів бізнесу – буде точно цікаво тим, хто реалізує проєкти в HoReCa.
  • Продукти. Потенційно комерційно успішні нові продукти – все, що буде до смаку українцям. Нові рецепти, технології, страви.

Кілька порад для стартапів та МСБ, які хочуть дати старт партнерству з корпорацією:

  • Аналізуйте запит компанії. МХП, наприклад, шукає нові сервіси, партнерства, ідеї продуктів. Наразі МХП трансформується із сировинної в кулінарну компанію.
  • Подумайте, як саме ви можете в цьому допомогти? Як ваше рішення може органічно додати цінності до діяльності компанії?
  • Знаходьте потрібних людей у компанії. З'ясуйте, хто займається тим чи іншим напрямом, може зацікавитися вашим рішенням, повірить у нього, проведе обговорення всередині компанії, підкаже, як його краще «запакувати» та презентувати.
  • Вдало вибирайте час. Якщо ваша пропозиція не актуальна тут і зараз – шансів небагато. Але, коли можливості відкриті та компанія саме дає запит на інновації – це саме то вікно, у яке треба потрапити.

Чекаємо на рішення до MHP Innovation Lab до 31 жовтня. Аби податися, зареєструйтеся на сайті. І хай win-win історій для корпорацій та інноваторів стає більше.

Стежте за актуальними новинами бізнесу та економіки у наших Telegram-каналах Mind.Live та Mind.UA, а також Viber-чаті