Вітрина готова: навіщо ритейлу автоматизовувати всі процеси

І як це зробити – очима бізнес-трансформатора

Вітрина готова: навіщо ритейлу автоматизовувати всі процеси
Фото: depositphotos

Останні два роки ритейл, як і весь бізнес, зазнає змін. Логістика, бек-офіс, склади та торговельні точки масштабно трансформують свої робочі процеси. Тепер на в’їзді до складу, на вході до офісу та магазину людям перевіряють температуру й наявність маски, а подекуди вимагають негативний ПЛР-тест чи сертифікат. Це стресово, але ці зміни – не головні. Компанії давно почали автоматизувати процеси, а максимально короткі строки для адаптації були саме в ритейлерів. Як поліпшити їхню роботу і які процеси варто оптимізувати, розповідає Mind директор з прямих продажів Konica Minolta Ukraine, резидент Reactor. ua Андрій Тумка.

Криза примусила ритейлерів працювати над своєю ефективністю. Ми вже бачимо тренди, які варто наслідувати ритейлерам 2022 року.

Зміни ззовні

Унаслідок таких змін збільшилося навантаження та обсяги, вимоги до компаній, рівень конкуренції та викликів бізнесу. Ці драйвери змусили ритейлерів і логістів переглянути свої внутрішні процеси.

Зміни всередині

[INSERT_BLOCK_PROMO_REACTOR]

Стежте за актуальними новинами бізнесу та економіки у нашому Telegram-каналі Mind.ua та стрічці Google NEWS