TikTok і не тільки: нові інструменти для розвитку бізнесу

або Що робити, коли вже можна дозволити собі зростати

Фото: depositphotos

Українські підприємці – це друга армія нашої країни, що виборює власну справу у важких умовах. Вони – ті незламні, хто продовжує працювати попри всі випробування, що влаштовує їм війна та податківці. І це не дивно, адже це саме ті люди, які вміють швидко адаптуватися до нових умов, горіти ідеєю та заряджати своєю енергією оточення. Вони завжди вигадують, що можна вдіяти, коли важко, або що робити, коли все «пішло в гору» і вже хочеться більшого. Отже, мають бути обізнані на нових інструментах і технологіях, аби розвивати власну справу, долучати нових клієнтів, відкривати нові напрями.

Як екологічно впроваджувати нові послуги і які можливості варто використовувати, розповів Mind за досвідом своєї компанії СЕО Marketing 0-100 Ростислав Лисиця.

У житті кожної компанії настає той момент, коли потрібно впроваджувати нові послуги. Це відбувається через те, що вона розростається і їй потрібен вихід усього свого потенціалу. Відтак кілька порад за цією темою. 

Уже спробуйте той TikTok

У світі завжди є певні тенденції, які ми легко можемо відстежувати. Кожна сфера нашої діяльності має певні стандарти, які є такими протягом конкретного періоду часу. Наприклад, зараз у сфері онлайн-реклами це TikTok. Чи багато у вашому оточенні людей, які не мають там аккаунту? Гадаємо, що небагато.

Серед інших причин, чому ми зараз просуваємо клієнтів через TikTok (окрім того, що ця мережа зараз – справжній тренд), можна виділити такі:

Однак якщо ми говоримо про онлайн-магазини, то при просуванні через фейсбук та інстаграм їм раніше доводилося витрачати в середньому $2500 ($2000 – рекламний бюджет, $500 – послуги агенції). Зараз онлайн-магазини можуть витратити $1200 на все.

Тобто перша порада – варто підбирати послуги, які будуть актуальними й популярними на цей момент. Трендовість допомагає «бути на слуху» та продавати ваші продукти.

Читайте також: Бізнес під час війни: як брендам залучати нових клієнтів

Дослухайтеся до працівників

Цього місяця агенція додала послугу просування через блогерів. Уже перший проєкт приніс $3500, оскільки наші клієнти змогли закупити рекламу в дуже відомих блогерів (Влад Лиманюк, Олександр Слобоженко, Богдан Буше). Вони просто дослухалися до свого працівника, який запропонував спробувати просувати клієнтів через інфлюенс-маркетинг. Саме він відкрив що, цей канал просування – справжній «клондайк».

Тож друга порада – дослухайтеся до своєї команди. Кожен ваш працівник дивиться на світ інакше, ніж ви. Він уже працює у вашій компанії, може оцінити її потенціал і можливості та запропонувати ідею, яка не просто варта обговорення, а цілковитого впровадження. Тому старайтеся більше комунікувати зі співробітниками та дослухатися до них.

Читайте також: Бізнес під час кризи: змінюємо підхід до спілкування з клієнтами

Телеграм? Варто спробувати!

При додаванні нових послуг, важливо чітко усвідомити, кому вони будуть найкорисніші. Тобто треба розуміти, як працює ця послуга і якому конкретно бізнесу/людині вона буде найкорисніша.

В агенції є клієнти, які проводять вебінари та автовеби. Тож вирішили, що найкращим варіантом для набору лідів безпосередньо перед цими подіями стане реклама в телеграм-каналах. Так, за допомогою аналізу й правильного підбору ніші під певну послугу отримали вже двух клієнтів, хоча сама така реклама працює лише кілька днів.

Рекомендуємо також не поспішати й виважувати свої рішення. У бізнесі потрібно ризикувати та пробувати, однак, повірте, розрахувати можливі результати від певних дій значно легше, ніж здається на перший погляд. Тому намагайтеся продумувати й аналізувати свої кроки при розвитку ваших компаній.

Стежте за актуальними новинами бізнесу та економіки у нашому Telegram-каналі Mind.ua та стрічці Google NEWS