Люди все більше усвідомлюють, наскільки важливо зберігати природні ресурси та споживати екологічно . У цьому контексті бренди мають велике значення. Компанії можуть пропонувати продукти та послуги, які сприяють ощадливому споживанню, а також надихати своїх клієнтів на зміни на краще. Отже, бренди не тільки привертають нових клієнтів, а й допомагають поширювати свідомість про збереження навколишнього середовища. Як бренди можуть просувати цей головний меседж і як привернути увагу користувачів до помірного споживання, розповіла Mind Chief Strategist у Havas Village Рита Пешкіна.
Споживачі все більше розуміють, наскільки важливо змінити свій спосіб життя, щоб зберегти ресурси та зменшити шкідливий вплив на навколишнє середовище. У цьому контексті бренди грають важливу роль. Компанія може не лише пропонувати продукти та послуги, що сприяють ощадливому споживанню, а й створювати історії та надихати споживачів на зміни.
Читайте також: Бізнес під час війни: як брендам залучати нових клієнтів
Ощадливість – це крок до збереження природних ресурсів і боротьби зі зміною клімату. Бренди мають можливість активно сприяти ощадливому способу життя, створюючи нові наративи, надихаючи та навчаючи своїх споживачів.
Насамперед це:
Шлях до поширення ощадливості – це об'єднання людей і спільна мета.
79% опитаних українців (Havas Prosumer Report 2023) вважають, що кожна людина повинна зробити свій внесок у розвиток цієї культури. І 67% з них вважають, що, коли бачитимуть більше людей, які захищають клімат, це стане стимулом для них робити більше.
Читайте також: Законодавство про екологію: що змінилося протягом 2022 року
Для споживачів важливо, як бренди дотримуються культури ощадливості, оскільки 21% українських споживачів вважають саме компанії відповідальними за зміну клімату.
Тому все частіше споживачі ставлять питання:
Це одні з факторів, завдяки яким ваші майбутні клієнти сьогодні вибирають для себе lovemark-бренди.
Багато українських споживачів (84%) вважають, що великі компанії мають можливість сприяти боротьбі зі зміною клімату. Саме бренди є відповідальними за те, щоб ощадливе майбутнє було привабливим і бажаним.
Компанія, яка прагне долучитися до ощадливої культури, може впливати на споживачів двома способами:
Читайте також: «Екологічний» тиск на бізнес: чому реформу екоконтролю необхідно почати вже зараз
Створивши нові нестандартні наративи, бренди можуть виділитися та ефективно просувати культуру ощадливості.
До тем можна віднести:
Популяризувати наративи бренди можуть різними способами, але виділити можна такі:
Сьогодні бренди є відповідальним за майбутнє, у якому ощадливість є нормою та природним способом життя. Саме вони можуть стати лідерами у формуванні масовості культури, що приваблює та надихає споживачів до змін. Акцентування уваги на нестандартних наративах і правильних методів просування дозволить зробити цей шлях простішим та швидшим.
Про дослідження. У І кварталі 2023 року глобальні агенції Havas Creative, Havas Health & You, Havas Media провели дослідження. Було опитано 12 929 осіб віком від 18 років, а також охоплено 30 ринків. Вибірка опитування складалася з 17% передових просумерів і 83% основних споживачів.
Серед охоплених 30 ринків була й Україна, результат складався з 19% (94) просʼюмерів і 81% (412) основних споживачів.
Хто такі прос'юмери? Прос'юмери – це сьогоднішні провідні інфлюенсери та рушійні сили ринку. Окрім власного економічного впливу, просʼюмери важливі тим, що вони впливають на вибір брендів та споживчу поведінку інших людей. Те, що просʼюмери роблять сьогодні, звичайні споживачі, швидше за все, робитимуть через 6–18 місяців