Маркетплейс Etsy: знову доступний для українських підприємців

Як відкривати нові магазини на найбільшій міжнародній платформі для хендмейд-майстрів

Фото: depositphotos

Напередодні українські підприємці отримали можливість реєструвати нові магазини на найбільшому хендмейд-маркетплейсі світу Etsy та виводити кошти через платіжну систему Etsy Payments безпосередньо на особисті реквізити. Відтепер ніщо не заважає крафтовикам створити успішний міжнародний бізнес. Що варто знати про нововведення, які переваги дає Etsy малому бізнесу та як стартувати на популярному маркетплейсі-гіганті, розповіла Mind директорка департаменту міжнародних операцій «Укрпошти» Юлія Павленко.

Читайте також: Війна не завадила: українські крафтовики посідають восьме місце у світі за кількістю продажів на Etsy

Etsy Payments

У вересні в Україні розпочався пробний період роботи платіжної системи Etsy Payments, а вже в жовтні відкривається доступ до реєстрації нових продавців на онлайн-платформі – без посередників і зайвих клопотів. Нагадаємо: 2021 року Etsy заблокував цю можливість в усіх країнах без фінансової системи Etsy Payments, зокрема і в Україні.

Платіжна система Etsy Payments відкривається на базі Payoneer, що є глобальним партнером у сфері цифрової комерції. У систему Payoneer уже інтегровано таких великих гравців, як Amazon, eBay, Allegro, Wish та ще десятки. Etsy Payments приймає будь-які картки світу. Одночасно з Україною платіжна система запускається в Таїланді. 

Український бізнес на Etsy у цифрах

Маркетплейс-гігант налічує 92 млн активних покупців і 7,5 млн продавців та спеціалізується на реалізації хендмейд-товарів. Щомісячна кількість унікальних візитів – понад 400 млн.

Згідно з даними сервісу Koalanda, 2022 року на Etsy активно працювали 24 500 українських магазинів (загалом з України зареєстровано 55 000). Такі показники дали змогу посісти Україні 13-те місце в глобальному рейтингу Etsy.

Варто зазначити: українська продукція, виготовлена власноруч, є надзвичайно популярною на всіх континентах. Хендмейдери з України є вкрай активними, коли йдеться про лістинги, – 7-ме місце у світі. 1 650 000 млн лістингів – карток українських товарів доступно для продажу.

Крім того, середній місячний дохід одного українського магазину становить понад $1000 (для порівняння: США – $414, Велика Британія – $380, Австралія – $316, а Німеччина – $382), що говорить не лише про попит на український хендмейд і майстерність виробників з України, а й високу ефективність ведення бізнесу.

Повномасштабна війна змусила українців знаходити нові підходи до ведення бізнесу, зокрема виводити його за межі країни. Etsy – ідеальне рішення для хендмейдерів із непересічними ідеями. А нововведення лише полегшують старт на маркетплейсі-гіганті.

Як відкрити магазин на Etsy? Як зрозуміти свою цільову аудиторію? Що впливає на успіх продажів? На відкритій інформаційній платформі E-Export School від «Укрпошти» зібрано експертні матеріали про те, з чого розпочати та як ефективно продавати власну продукцію за кордоном.

Стартувати на Etsy просто

1 крок. Аналіз товару та ніші перед стартом

Перед запуском дуже важливо вивчити ринок й оцінити потенціал для продажів. Etsy має таку можливість, даючи доступ до масиву даних через eRank, Koalanda та Marmalead, де можна оцінити – чи вже продається цей товар, чи шукають споживачі такий товар, як впливає сезонність на ваш товар? Який середній чек у вашому сегменті?

2 крок. Акаунт на Payoneer

Ви зрозуміли, що ваш товар матиме попит. Переходимо до створення рахунку в системі фінансового сервісу Payoneer, який реалізує в Україні функціонал Etsy Payments, щоб усі продавці отримували оплату за проданий товар. Прямий ефір із представниками Payoneer, на якому можна дізнатися відповіді на запитання, які вас хвилюють, відбудеться 24 жовтня. 

3 крок. Реєстрація власного магазину

Ви маєте аккаунт у фінансовій системі – починайте реєстрацію власне магазину. Для ефективної індексації лістингів на платформі Etsy потрібно:

4 крок. Ефективне просування внутрішніми інструментами Etsy

Конкуренція на Etsy потужна, саме тому дуже важливо вміло просувати свої хендмейд-товари завдяки внутрішнім інструментам, контекстній рекламі та SEO-оптимізації.

5 крок. Зовнішній трафік як додаткові можливості

Будь-який маркетплейс, Etsy зокрема, любить, коли продавці приводять нових клієнтів через соціальні мережі (Instagram, Pinterest, Facebook). Такі магазини краще індексуються та є пріоритетними в пошуковій стрічці. 

6 крок. Доставка замовлень по світу

І фінально вже отримані замовлення треба доставити клієнту. Всі оформлення можна зробити через особистий кабінет на сайті «Укрпошти» та скористатися програмою лояльності для клієнтів. 

Варто зазначити, що найбільший попит мають такі експортні напрямки, як США, Канада, Велика Британія, Австралія та Японія. Продажі і доставка в далекі екзотичні країни, наприклад Папуа-Нова Гвінея чи Мозамбік, також не буде проблемою.

Найпопулярнішими категоріями міжнародних замовлень з України є художні мистецькі твори, декор для дому, крафтові аксесуари, ювелірні вироби, одяг та взуття, товари весільної тематики, аксесуари для електроніки, косметика, товари для тварин. Тож виробники саме із цих категорій потенційно мають великий горизонт роботи. 

Стежте за актуальними новинами бізнесу та економіки у нашому Telegram-каналі Mind.ua та стрічці Google NEWS