Карантин – відмінний стимул для зростання ринку електронної комерції. У теорії. Mind вирішив перевірити, що відбувається на практиці. Видання промоніторило відвідуваність понад 30 основних гравців ринку. Склало рейтинги 10 найбільших маркетплейсів та 10 інтернет-магазинів України. А також поцікавилося у компаній, продажі яких товарів на їхніх майданчиках стрімко зросли.
Березнева динаміка. За даними Similarweb, у березні порівняно з лютим не було різкого зростання або падіння трафіку в більшості маркетплейсів. Винятком стали два спеціалізовані майданчики: відвідуваність Liki24 зросла на 73%, Tabletki.ua – на 32%.
Таку стабільність у Kasta.ua пояснюють просто. «Шок, люди були в ступорі, гривня почала падати, ввели карантин. Незначне падіння або зростання трафіку на тлі загальної паніки – змітання полиць з гречкою і туалетним папером – очікувана історія», – говорить PR-директор Kasta.ua Наталія Логвин.
За словами CEO Prom.ua Івана Портного, коли в країні починаються соціально значущі події, аудиторія з онлайн-магазинів переміщається на новинні сайти і у Facebook. «Важливо розуміти, що трафік не відображає реальну картину на 100%. Незважаючи на те що на початку місяця трафік просів – конверсія замовлень значно зросла. Люди заходять на маркетплейс з метою щось купити, а не просто подивитися. Це підтверджує і товарообіг, який виріс порівняно з лютим на 20%», – розповідає Іван Портний.
І уточнює: в кризу споживачі більше схильні довіряти перевіреним відомим