Як ти можеш створити тренди?!

Унікальність премії Watsons HWB Awards

Догляд за собою – це особливий ритуал, що вимагає часу, регулярності і, звичайно ж, якісних засобів. Особливо актуально це останнім часом, коли всі ми з більшою турботою почали ставиться до свого здоров'я, зовнішнього вигляду та способу життя загалом. Адже саме якісні товари забезпечують нам здоровий, привабливий, сучасний внутрішній і зовнішній вигляд, зберігаючи позитивну атмосферу навколо нас.

Тому вже дев'ять років поспіль Watsons Ukraine проводить Health, Wellness & Beauty Awards (HWB) – єдину й унікальну в Україні премію для визначення кращих товарів і засобів для здоров'я та краси. Компанія несе відповідальність за якість товарів, що реалізує, а премія – хороший інструмент створити здорову конкуренцію між брендами.

Вибір найкращого товару – за самими користувачами. «Watsons HWB Awards можна вважати «народним вибором», де кожен охочий може приєднатися до голосування й отримати приємні бонуси або подарунки. Для цього навіть не обов'язково бути клієнтом Watsons», – наголошує керівник маркетингового департаменту Watsons Ukraine Тетяна Черненко.

Тренди створюєш ти: як українці голосують за улюблений товар для краси й здоров'я

Користувачі голосують за своїх фаворитів у 28 категоріях на сайті https://hwb.com.ua. З огляду на тренди індустрії, цього року з'явилися три нові номінації – «Хіт інтернет продажів», «Універсальний гель для краси і здоров'я шкіри», «Соціально-відповідальний бренд».

Ставши звичним явищем, онлайн-замовлення дали життя номінації «Хіт інтернет-продажів». «Будь-яка діяльність нашої компанії спрямована на те, щоб «викликати посмішку на обличчях клієнтів». І ми робимо все, щоб цього досягти, починаючи із задоволення їхніх потреб і закінчуючи соціальною відповідальністю. Тому інтернет-продажі – це не просто тренд, а необхідність для збереження здоров'я і спокою наших покупців», – коментує Тетяна Черненко. Лідером номінації можуть виявитися мультивітаміни, підгузки, крем для тіла і крем-ліфтинг, пінка-скраб і гель для душу з маракуєю – товари, які найчастіше замовляли українці.

Тренди створюєш ти: як українці голосують за улюблений товар для краси й здоров'я
Тетяна Черненко, Начальник маркетингового департаменту Watsons Ukraine

Завдяки значній популярності серед користувачів корейської косметики, окремої номінації тепер недостатньо для цієї категорії товарів. Вони також проникли і в «Універсальні гелі для краси і здоров'я шкіри», охопивши більшу частину номінації. «Корейські засоби зайняли вагому позицію в категорії догляду за шкірою обличчя й тіла, оскільки презентували велику кількість товарів для різних типів догляду та відмінних за функціоналом. Ми пишаємося тим, що товари цієї категорії стали точкою диференціації для Watsons і невід'ємною частиною ритуалу догляду за шкірою для багатьох українців», – пояснює керівник маркетингового департаменту Watsons Ukraine.

Тренди створюєш ти: як українці голосують за улюблений товар для краси й здоров'я

Окремої уваги заслужили соціально-відповідальні бренди, оскільки для Watsons соціальна відповідальність – це більше, ніж просто слова. «Нам важливо розуміти, що споживачі забезпечені якісною продукцією і кожен постачальник рухається в напрямку розвитку свідомого, відповідального і сталого суспільства. Саме тому так важливо відзначити однодумців у номінації «Соціально-відповідальний бренд», – аргументує рішення Тетяна Черненко.

Тренди створюєш ти: як українці голосують за улюблений товар для краси й здоров'я

За визнання українців борються Nature Box, Love Beauty and Planet, Huggies Elite Soft і Garnier.

Німецька компанія Nature Box виробляє веганські шампуні – без компонентів тваринного походження. У їхньому складі також немає сульфатів, силіконів, парабенів і штучних барвників. Товари Love Beauty and Planet зроблені з натуральних інгредієнтів, вирощених у невеликих господарствах по всьому світу – від боліт Австралії до полів Франції. Понад 90% пластикової упаковки продукції Huggies Elite Soft можна здати на перероблення через точки роздрібної торгівлі або контейнери для роздільного збору сміття. А компанія Garnier зовсім скоро запустить проєкт із перероблення порожніх пластикових пляшок у 60 магазинах Watsons.

Проголосувати за улюблені товари можна з 30 березня до 9 травня на офіційному сайті премії https://hwb.com.ua. При цьому кожен учасник отримує 10% знижки на всі товари-номінанти. А беручи участь у різних онлайн-розіграшах і будучи активним у соціальних мережах компанії, можна отримати додаткові призи та бали для здійснення покупок.

Підбиття підсумків голосування й урочиста церемонія нагородження переможців відбудуться наприкінці травня.

Тренди створюєш ти: як українці голосують за улюблений товар для краси й здоров'я
Томаш Вроблевські, Генеральний директор Watsons Ukraine

Приєднуйся, голосуй за кращих і залишайся в тренді разом із Watsons!

Стежте за актуальними новинами бізнесу та економіки у нашому Telegram-каналі Mind.ua та стрічці Google NEWS