Захворіло у світі
161,138,318
Померло у світі
3,347,018
Вилікувалось у світі
138,963,721
Захворіло в Україні
2,135,886
Померло в Україні
47,333
Вилікувалось в Україні
1,816,643
Як ти можеш створити тренди?!

Як ти можеш створити тренди?!

Унікальність премії Watsons HWB Awards

Этот материал также доступен на русском
Як ти можеш створити тренди?!

Догляд за собою – це особливий ритуал, що вимагає часу, регулярності і, звичайно ж, якісних засобів. Особливо актуально це останнім часом, коли всі ми з більшою турботою почали ставиться до свого здоров'я, зовнішнього вигляду та способу життя загалом. Адже саме якісні товари забезпечують нам здоровий, привабливий, сучасний внутрішній і зовнішній вигляд, зберігаючи позитивну атмосферу навколо нас.

Тому вже дев'ять років поспіль Watsons Ukraine проводить Health, Wellness & Beauty Awards (HWB) – єдину й унікальну в Україні премію для визначення кращих товарів і засобів для здоров'я та краси. Компанія несе відповідальність за якість товарів, що реалізує, а премія – хороший інструмент створити здорову конкуренцію між брендами.

Вибір найкращого товару – за самими користувачами. «Watsons HWB Awards можна вважати «народним вибором», де кожен охочий може приєднатися до голосування й отримати приємні бонуси або подарунки. Для цього навіть не обов'язково бути клієнтом Watsons», – наголошує керівник маркетингового департаменту Watsons Ukraine Тетяна Черненко.

Тренди створюєш ти: як українці голосують за улюблений товар для краси й здоров'я

Користувачі голосують за своїх фаворитів у 28 категоріях на сайті https://hwb.com.ua. З огляду на тренди індустрії, цього року з'явилися три нові номінації – «Хіт інтернет продажів», «Універсальний гель для краси і здоров'я шкіри», «Соціально-відповідальний бренд».

Ставши звичним явищем, онлайн-замовлення дали життя номінації «Хіт інтернет-продажів». «Будь-яка діяльність нашої компанії спрямована на те, щоб «викликати посмішку на обличчях клієнтів». І ми робимо все, щоб цього досягти, починаючи із задоволення їхніх потреб і закінчуючи соціальною відповідальністю. Тому інтернет-продажі – це не просто тренд, а необхідність для збереження здоров'я і спокою наших покупців», – коментує Тетяна Черненко. Лідером номінації можуть виявитися мультивітаміни, підгузки, крем для тіла і крем-ліфтинг, пінка-скраб і гель для душу з маракуєю – товари, які найчастіше замовляли українці.

Тренди створюєш ти: як українці голосують за улюблений товар для краси й здоров'я
Тетяна Черненко, Начальник маркетингового департаменту Watsons Ukraine

Завдяки значній популярності серед користувачів корейської косметики, окремої номінації тепер недостатньо для цієї категорії товарів. Вони також проникли і в «Універсальні гелі для краси і здоров'я шкіри», охопивши більшу частину номінації. «Корейські засоби зайняли вагому позицію в категорії догляду за шкірою обличчя й тіла, оскільки презентували велику кількість товарів для різних типів догляду та відмінних за функціоналом. Ми пишаємося тим, що товари цієї категорії стали точкою диференціації для Watsons і невід'ємною частиною ритуалу догляду за шкірою для багатьох українців», – пояснює керівник маркетингового департаменту Watsons Ukraine.

Тренди створюєш ти: як українці голосують за улюблений товар для краси й здоров'я

Окремої уваги заслужили соціально-відповідальні бренди, оскільки для Watsons соціальна відповідальність – це більше, ніж просто слова. «Нам важливо розуміти, що споживачі забезпечені якісною продукцією і кожен постачальник рухається в напрямку розвитку свідомого, відповідального і сталого суспільства. Саме тому так важливо відзначити однодумців у номінації «Соціально-відповідальний бренд», – аргументує рішення Тетяна Черненко.

Тренди створюєш ти: як українці голосують за улюблений товар для краси й здоров'я

За визнання українців борються Nature Box, Love Beauty and Planet, Huggies Elite Soft і Garnier.

Німецька компанія Nature Box виробляє веганські шампуні – без компонентів тваринного походження. У їхньому складі також немає сульфатів, силіконів, парабенів і штучних барвників. Товари Love Beauty and Planet зроблені з натуральних інгредієнтів, вирощених у невеликих господарствах по всьому світу – від боліт Австралії до полів Франції. Понад 90% пластикової упаковки продукції Huggies Elite Soft можна здати на перероблення через точки роздрібної торгівлі або контейнери для роздільного збору сміття. А компанія Garnier зовсім скоро запустить проєкт із перероблення порожніх пластикових пляшок у 60 магазинах Watsons.

Проголосувати за улюблені товари можна з 30 березня до 9 травня на офіційному сайті премії https://hwb.com.ua. При цьому кожен учасник отримує 10% знижки на всі товари-номінанти. А беручи участь у різних онлайн-розіграшах і будучи активним у соціальних мережах компанії, можна отримати додаткові призи та бали для здійснення покупок.

Підбиття підсумків голосування й урочиста церемонія нагородження переможців відбудуться наприкінці травня.

Тренди створюєш ти: як українці голосують за улюблений товар для краси й здоров'я
Томаш Вроблевські, Генеральний директор Watsons Ukraine

Приєднуйся, голосуй за кращих і залишайся в тренді разом із Watsons!

Стежте за актуальними новинами бізнесу та економіки у наших Telegram-каналах Mind.Live та Mind.UA, а також Viber-чаті