Нещодавно творці молодого українського бренду одягу Cher17, відомі інфлюенсери Тетяна Парфільєва та Іван Кришталь, здивували своїх клієнтів, революційно оновивши лінійку одягу та відкривши новий флагманський магазин в центрі Києва. Вони розповіли Mіnd про те, як їм це вдалося, а також про топ-5 власних оновлень, які вони готові забрати з собою в новий 2023 рік.
«Цього року принцип «оновлення»: гнучкості, пошуку нового та швидкої адаптації, – став, мабуть, провідним мотивом нашої роботи, – говорить Іван. – Думаю, ця здатність оновлюватися – секрет супер-сили українців, які здатні підлаштуватися під будь-які реалії. У нас було багато планів, які не справдилися, натомість ми змогли реалізувати багато такого, про що до сих пір тільки мріяли».
На 2022 рік Іван і Тетяна планували експансію в торговельно-розважальні центри, збиралися відкрити в кількох з них нові бутики. Робота кипіла: нову колекцію «весна-літо», як і завжди, почали готувати за півроку, керуючись побажаннями клієнтів, аналітикою та світовими трендами моди; перемовини щодо відкриття бутиків тривали. Здавалося, ніщо не могло їм завадити. Натомість, ці задуми довелося відкласти. Наприкінці лютого вони вдвох майже на місяць виїхали на захід країни, не знаючи, що і як планувати далі.
«Раніше ми постійно жалілися один одному, що у нас немає часу зупинитися й відпочити, але цього березня зрозуміли, що без щоденного драйву, проблем, купи справ і навіть людей, які раніше дратували, просто не можемо жити», – розповідає Тетяна. «Вже в середині місяця дружина придумала нові дизайни і почала роботу з оновлення колекції, виходячи з нових реалій, – додає Іван. – А наприкінці березня ми зрозуміли, що час повертатися і працювати».
Натомість, думки про переїзд за кордон у подружжя навіть не виникало – навпаки, вони почали задумуватися над тим, як забезпечити одягом бренду тих клієнтів, що виїхали, налагодити онлайн замовлення та доставку. «Ми навіть не обговорювали можливість еміграції, настільки вірили в те, що Україна вистоїть, а тому ще до повного звільнення міст під Києвом повернулися – і повністю занурилися у реалізацію нових проєктів, поступово оновлюючи власні звички та принципи, на яких базували наше життя», – пригадує Тетяна.
Бренд Cher17 починався у 2017 році з невеличкого приміщення в центрі Києва – шоуруму під назвою Cherryland Shop, де господарювала Тетяна. Згодом до неї долучився Іван, а за три роки роботи пара зрозуміла, що вірить у свою справу, хоче розвивати бізнес і насправді давно виросла і з назви, і з невеликого шоуруму, яким би затишним він не був. Інфлюенсери провели ребрендинг і розробили стратегію масштабування.
«Ми давно мріяли про флагманський магазин, але розуміли, що навряд чи зможемо відкрити його найближчим часом», – розповідає Іван. «Ми мали концепцію: створити справжній домашній затишок в центрі Києва, щоб до нас приходили добре провести час, а не просто придбати нову футболку, – додає Тетяна. – Шукати придатне місце – достатньо просторе, світле й затишне, зручно розташоване і не занадто дороге – ми були готові довго. А тому поки зосереджувалися на інших завданнях».
У лютому «інші завдання» самі собою відклалися до кращих часів, натомість доля підкинула несподівану можливість та знайомства – і от вже восени 2022 року партнери відкрили свій новий магазин, про який мріяли останні роки. Усі вагання – чи варто вкладатися у великий проєкт саме зараз, чи доречно влаштовувати свято з шампанським, чи на часі взагалі гарний одяг – виявилися марними.
«Нам вдалося створити свято серед нашої непростої буденності, а клієнти запевнили, що тужать за гарними сукнями, – тож тепер ми знаємо, що це оновлення було на часі, а наші друзі та клієнти нам за нього вдячні. Вони говорять, що своєю працею і вірою в майбутнє ми надихаємо їх продовжувати робити своє», – резюмують Іван і Тетяна.
До лютого-2022 головним у житті подружжя була робота. «Ми відмовлялися від запрошень, прогулянок, зустрічей, відпочинку, вважали, що ми молоді і ще встигнемо потім, – пояснює Іван. – Але війна внесла корективи і поступово ми усвідомили, що жодного «потім» може не бути, що треба бути тут і зараз». Звичайно, роботи в житті бізнес-подружжя не стало менше, але ставлення до відпочинку, спілкування з друзями та родиною, спонтанних прогулянок Хрещатиком і приємних дрібниць докорінно змінилося.
Під час перших місяців повномасшабного вторгнення Тетяна й Іван помітили, що їм не вистачає усього того, до чого вони звикли і вже перестали помічати: кави з улюбленої кав’ярні, квітів на клумбі по дорозі до шоуруму, навіть автомобільних заторів на київських дорогах.
«Після повернення до Києва ми стараємося усвідомлювати і повноцінно переживати кожен момент радості – сміється Тетяна. – Тепер ми погоджуємося на усі пропозиції зустрітися, піти в театр на прем’єру, прогулятися. Ми навіть купили кілька пішохідних екскурсій, щоб більше дізнатися про Київ».
Крім того, разом з друзями пара встановила нове правило: не ходити кожного разу в один і той самий улюблений ресторан чи кав’ярню, а щоразу вибирати нове місце – відкривати для себе місто з нових боків.
glo™ HYPER X2 створений за принципом невпинного оновлення. Воно є невід’ємною частиною нашого життя, а тому – завжди на часі. Особливо якщо оновлення стосується найсучаснішого пристрою для нагрівання тютюну від бренду glo™, який покращує свої функції і зовнішній вигляд, щоб користуватися ним було ще зручніше.
Наразі glo™ HYPER X2 пропонує низку оновлень:
*затвор із перекриваючих пластин циліндричної форми
А ще новий glo™ HYPER X2 зручно і приємно лежить в руці – адже він на 13 % менший за розміром та на 7 % легший за попередню модель glo™ HYPER+.
Івану й Тетяні пощастило на щасливий збіг: вони народилися з різницею в кілька днів, 13 і 16 серпня. А тому все своє спільне життя святкували дні народження вдвох – виїжджаючи разом в нові світи.
Цього року подорож вдвох була неможливою, та ще й поставало питання, чи варто взагалі святкувати, коли настрій довкола зовсім не святковий? Пара довго не могла вирішити, що робити. Святкувати чи ні? Як? Де? З ким?
Разом з тим, якраз наприкінці літа до Києва почали повертатися друзі, з якими не бачилися вже півроку. Поступово визріло спільне рішення – скористатися днями народження як приводом зібрати усіх разом.
«Це була неймовірна зустріч, – згадує Тетяна. – Побачитися після тривалого часу, під час постійної небезпеки трохи забути про негаразди, послухати кожну історію від’їзду і повернення, поділитися планами».
«Насправді це було одне з найкращих рішень, – підтверджує Іван. – Тому тепер ми й надалі будемо святкувати в компанії друзів. Вважаємо, що започаткували нову для себе традицію!»
Одяг бренду має відображати смаки, стиль і настрій, завжди вважали Тетяна з Іваном. «Ми слідкуємо не лише за світовими трендами моди, а й за потребами наших клієнтів, намагаємося відчувати їх «кінчиками пальців», – пояснює Іван Кришталь. «Саме тому в середині березня ми вирішили терміново переробити весняно-літню колекцію – і зменшили кількість суконь з 70% до 20%, зробивши більше одягу в спортивному стилі. Зрештою, бігти у жіночній сукні до сховища – не дуже зручно», – говорить Тетяна.
Але крім того, до колекції додалася ще одна новинка: Тетяна придумала зробити не просто «красиві» речі, а речі зі змістом – і додала цілу лінійку одягу з патріотичними мотивами. Національна символіка, портрети та цитати українських письменників, зображення Батьківщини-Матері – таке оновлення асортименту було не просто на часі, воно було вкрай необхідне!
«До переліку того, що має виражати одяг, додалася нова концепція – ми хочемо підкреслити власну ідентичність, національну приналежність, позицію. Наразі це дуже важливо», – говорить Іван.
Тетяна зрозуміла необхідність такого самовираження, поділилася ідеєю з дизайнером – і робота закипіла. «Наразі у нас дуже багато ідей та навіть проєктів на майбутнє у цьому напрямку, – говорить вона. – якщо раніше ми придумували «красивий стильний принт», тепер наше завдання – концептуальність, більше змісту в дизайні. І це оновлення точно залишиться з нами надовго».
На патріотичних мотивах у дизайні прагнення кристалізації власної ідентифікації у бізнес-пари не скінчилося. В той самий час – в середині березня – Тетяна запропонувала Івану почати говорити та писати українською.
«Блог в Інстаграм завжди був моєю розрадою, я вела його для власного задоволення російською, – розповідає Тетяна. – Настав момент, коли мені захотілося відчути себе частиною української нації – і українська мова стала для мене беззаперечним засобом реалізації цього бажання».
Це рішення було не таким вже й простим: якщо у Тетяни в сім’ї були українськомовні родичі, то Іван досвіду використання мови у побуті до тих пір не мав. Зробити такий крок в одну секунду, звичайно, неможливо, усвідомлювали інфлюенсери, тому рухалися від одної щаблинки до другої поступово: спочатку перейшли на українську в блогах, потім спробували спілкуватися у діловому житті, потім – з друзями. Їх підтримали практично усі з оточення, від родичів до друзів і ділових партнерів.
«Зараз ми з друзями виділяємо кілька днів на тиждень, коли спілкуємося тільки українською, – говорять Іван і Тетяна. – Так, поступово, української мови в нашому житті стає все більше. Але ми впевнені, що вже наші діти будуть говорити нею вільно».