Оновлення на часі
 
Матеріал у партнерстві з glo™

Оновлення на часі

Відомі інфлюенсери – про п’ять нових звичок, які варто забрати з собою в наступний рік

На правах реклами.
glo™ призначений для повнолітніх споживачів нікотиновмісної продукції.

Оновлення на часі

Нещодавно творці молодого українського бренду одягу Cher17, відомі інфлюенсери Тетяна Парфільєва та Іван Кришталь, здивували своїх клієнтів, революційно оновивши лінійку одягу та відкривши новий флагманський магазин в центрі Києва. Вони розповіли Mіnd про те, як їм це вдалося, а також про топ-5 власних оновлень, які вони готові забрати з собою в новий 2023 рік.

«Цього року принцип «оновлення»: гнучкості, пошуку нового та швидкої адаптації, – став, мабуть, провідним мотивом нашої роботи, – говорить Іван. – Думаю, ця здатність оновлюватися – секрет супер-сили українців, які здатні підлаштуватися під будь-які реалії. У нас було багато планів, які не справдилися, натомість ми змогли реалізувати багато такого, про що до сих пір тільки мріяли».

На 2022 рік Іван і Тетяна планували експансію в торговельно-розважальні центри, збиралися відкрити в кількох з них нові бутики. Робота кипіла: нову колекцію «весна-літо», як і завжди, почали готувати за півроку, керуючись побажаннями клієнтів, аналітикою та світовими трендами моди; перемовини щодо відкриття бутиків тривали. Здавалося, ніщо не могло їм завадити. Натомість, ці задуми довелося відкласти. Наприкінці лютого вони вдвох майже на місяць виїхали на захід країни,  не знаючи, що і як планувати далі.

«Раніше ми постійно жалілися один одному, що у нас немає часу зупинитися й відпочити, але цього березня  зрозуміли, що без щоденного драйву, проблем, купи справ і навіть людей, які раніше дратували, просто не можемо жити», – розповідає  Тетяна. «Вже в середині місяця дружина придумала нові дизайни і почала роботу з оновлення колекції, виходячи з нових реалій, – додає Іван. – А наприкінці березня ми зрозуміли, що час повертатися і працювати».

Натомість, думки про переїзд за кордон у подружжя навіть не виникало – навпаки, вони почали задумуватися над тим, як забезпечити одягом бренду тих клієнтів, що виїхали, налагодити онлайн замовлення та доставку. «Ми навіть не обговорювали можливість еміграції, настільки вірили в те, що Україна вистоїть, а тому ще до повного звільнення міст під Києвом повернулися – і повністю занурилися у реалізацію нових проєктів, поступово оновлюючи власні звички та принципи, на яких базували наше життя», – пригадує Тетяна.

Оновлення 1. Місце, де живе душа бренду

Бренд Cher17 починався у 2017 році з невеличкого приміщення в центрі Києва – шоуруму під назвою Cherryland Shop, де господарювала Тетяна. Згодом до неї долучився Іван, а за три роки роботи пара зрозуміла, що вірить у свою справу, хоче розвивати бізнес і насправді давно виросла і з назви, і з невеликого шоуруму, яким би затишним він не був. Інфлюенсери провели ребрендинг і розробили стратегію масштабування.

«Ми давно мріяли про флагманський магазин, але розуміли, що навряд чи зможемо відкрити його найближчим часом», – розповідає Іван. «Ми мали концепцію: створити справжній домашній затишок в центрі Києва, щоб до нас приходили добре провести час, а не просто придбати нову футболку, – додає Тетяна. – Шукати придатне місце – достатньо просторе, світле й затишне, зручно розташоване і не занадто дороге – ми були готові довго. А тому поки зосереджувалися на інших завданнях».

У лютому «інші завдання» самі собою відклалися до кращих часів, натомість доля підкинула несподівану можливість та знайомства – і от вже восени 2022 року партнери відкрили свій новий магазин, про який мріяли останні роки. Усі вагання – чи варто вкладатися у великий проєкт саме зараз, чи доречно влаштовувати свято з шампанським, чи на часі взагалі гарний одяг – виявилися марними.

«Нам вдалося створити свято серед нашої непростої буденності, а клієнти запевнили, що тужать за гарними сукнями, – тож тепер ми знаємо, що це оновлення було на часі, а наші друзі та клієнти нам за нього вдячні. Вони говорять, що своєю працею і вірою в майбутнє ми надихаємо їх продовжувати робити своє», – резюмують Іван і Тетяна.

Оновлення 2. «Якщо не зараз – то коли?»

До лютого-2022 головним у житті подружжя була робота. «Ми відмовлялися від запрошень, прогулянок, зустрічей, відпочинку, вважали, що ми молоді і ще встигнемо потім, – пояснює Іван. – Але війна внесла корективи і поступово ми усвідомили, що жодного «потім» може не бути, що треба бути тут і зараз». Звичайно, роботи в житті бізнес-подружжя не стало менше, але ставлення до відпочинку, спілкування з друзями та родиною, спонтанних прогулянок Хрещатиком і приємних дрібниць докорінно змінилося.

Під час перших місяців повномасшабного вторгнення Тетяна й Іван помітили, що їм не вистачає усього того, до чого вони звикли і вже перестали помічати: кави з улюбленої кав’ярні, квітів на клумбі по дорозі до шоуруму, навіть автомобільних заторів на київських дорогах.

«Після повернення до Києва ми стараємося усвідомлювати і повноцінно переживати кожен момент радості – сміється Тетяна. – Тепер ми погоджуємося на усі пропозиції зустрітися, піти в театр на прем’єру, прогулятися. Ми навіть купили кілька пішохідних екскурсій, щоб більше дізнатися про Київ».

Крім того, разом з друзями пара встановила нове правило: не ходити кожного разу в один і той самий улюблений ресторан чи кав’ярню, а щоразу вибирати нове місце – відкривати для себе місто з нових боків.

glo™ HYPER X2 створений за принципом невпинного оновлення. Воно є невід’ємною частиною нашого життя, а тому – завжди на часі. Особливо якщо оновлення стосується найсучаснішого пристрою для нагрівання тютюну від бренду glo™, який покращує свої функції і зовнішній вигляд, щоб користуватися ним було ще зручніше.

Наразі glo™ HYPER X2 пропонує низку оновлень:

  • Новий стильний дизайн
  • Покращений  LED-індикатор, завдяки якому користувач завжди знає, скільки часу залишилося до кінця зарядки або розрядки девайса
  • Оновлена кнопка для активації режиму Boost, який дозволяє скоротити час нагрівання, підвищити інтенсивність сесії і пришвидшити готовність девайсу до використання
  • Шість нових трендових кольорів:  чорно-червоний (Black Red), біло-золотий (White Gold), м’ятний аквамарин (Mint Bluegreen), синій металік (Blue Bluemetal), Хакі (Khaki Olive), помаранчевий (Orange), а також один класичний – чорний металік (Black Gunmetal)
  • ІRIS-затвор*, який вберігає пристрій від пилу та сміття.

                *затвор із перекриваючих пластин циліндричної форми

А ще новий glo™ HYPER X2 зручно і приємно лежить в руці – адже він на 13 % менший за розміром та на 7 % легший за попередню модель glo™ HYPER+.

Оновлення 3. В новий рік – з друзями

Івану й Тетяні пощастило на щасливий збіг: вони народилися з різницею в кілька днів, 13 і 16 серпня. А тому все своє спільне життя святкували дні народження вдвох – виїжджаючи разом в нові світи.

Цього року подорож вдвох була неможливою, та ще й поставало питання, чи варто взагалі святкувати, коли настрій довкола зовсім не святковий? Пара довго не могла вирішити, що робити. Святкувати чи ні? Як? Де? З ким?

Разом з тим, якраз наприкінці літа до Києва почали повертатися друзі, з якими не бачилися вже півроку.  Поступово визріло спільне рішення – скористатися днями народження як приводом зібрати усіх разом.

«Це була неймовірна зустріч, – згадує Тетяна. – Побачитися після тривалого часу, під час постійної небезпеки трохи забути про негаразди, послухати кожну історію від’їзду і повернення, поділитися планами».

«Насправді це було одне з найкращих рішень, – підтверджує Іван. – Тому тепер ми й надалі будемо святкувати в компанії друзів. Вважаємо, що започаткували нову для себе традицію!»

Оновлення 4. Краса + патріотична концепція

Одяг бренду має відображати смаки, стиль і настрій, завжди вважали Тетяна з Іваном. «Ми слідкуємо не лише за світовими трендами моди, а й за потребами наших клієнтів, намагаємося відчувати їх «кінчиками пальців», – пояснює Іван Кришталь. «Саме тому в середині березня ми вирішили терміново переробити весняно-літню колекцію – і зменшили кількість суконь з 70% до 20%, зробивши більше одягу в спортивному стилі. Зрештою, бігти у жіночній сукні до сховища – не дуже зручно», – говорить Тетяна.

Але крім того, до колекції додалася ще одна новинка: Тетяна придумала зробити не просто «красиві» речі, а речі зі змістом – і додала цілу лінійку одягу з патріотичними мотивами. Національна символіка, портрети та цитати українських письменників, зображення Батьківщини-Матері – таке оновлення асортименту було не просто на часі, воно було вкрай необхідне!

Оновлення на часі

«До переліку того, що має виражати одяг, додалася нова концепція – ми хочемо підкреслити власну ідентичність, національну приналежність, позицію. Наразі це дуже важливо», – говорить Іван.

Тетяна зрозуміла необхідність такого самовираження, поділилася ідеєю з дизайнером – і робота закипіла. «Наразі у нас дуже багато ідей та навіть проєктів на майбутнє у цьому напрямку, – говорить вона. – якщо раніше ми придумували «красивий стильний принт», тепер наше завдання – концептуальність, більше змісту в дизайні. І це оновлення точно залишиться з нами надовго».

Оновлення 5. Мова

На  патріотичних мотивах у дизайні прагнення кристалізації власної ідентифікації у бізнес-пари не скінчилося. В той самий час – в середині березня – Тетяна запропонувала Івану почати говорити та писати українською.

«Блог в Інстаграм завжди був моєю розрадою, я вела його для власного задоволення російською, – розповідає Тетяна. – Настав момент, коли мені захотілося відчути себе частиною української нації – і українська мова стала для мене беззаперечним засобом реалізації цього бажання».

Оновлення на часі

Це рішення було не таким вже й простим: якщо у Тетяни в сім’ї були українськомовні родичі, то Іван досвіду використання мови у побуті до тих пір не мав. Зробити такий крок в одну секунду, звичайно, неможливо, усвідомлювали інфлюенсери, тому рухалися від одної щаблинки до другої поступово: спочатку перейшли на українську в блогах, потім спробували спілкуватися у діловому житті, потім – з друзями. Їх підтримали практично усі з оточення, від родичів до друзів і ділових партнерів.

«Зараз ми з друзями виділяємо кілька днів на тиждень, коли спілкуємося тільки українською, – говорять Іван і Тетяна. – Так, поступово, української мови в нашому житті стає все більше. Але ми впевнені, що вже наші діти будуть говорити нею вільно».

 
Матеріал у партнерстві з glo™
У випадку, якщо ви знайшли помилку, виділіть її мишкою і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію. Або надішліть, будь-ласка, на пошту [email protected]
Проєкт використовує файли cookie сервісів Mind. Це необхідно для його нормальної роботи та аналізу трафіку.ДетальнішеДобре, зрозуміло