Orange є одним з найбільших телеком-операторів у світі. Він працює у 26 країнах, а загальна клієнтська база компанії становить близько 300 млн абонентів. Зрозуміло, що у компанії на такому ринку, як телеком, інноваційність і технологічність, що називається, «закладені в метаболізм». Тож недивно, що Orange є послідовним прихильником моделі відкритих інновацій і часто оголошує челенджі для команд з усього світу. А ще компанія сприяє розвитку молодих інноваторів: при ній працює акселератор стартапів Orange Fab.
Нова ініціатива Orange – партнерство з міжнародною технологічною конференцією Viva Technology, яка щороку проходить у Парижі. Для цьогорічного заходу (він відбудеться 14–17 червня) Orange підготував три челенджі. Про них і піде мова у новому випуску спільного проєкту Mind і платформи відкритих інновацій Reactor.ua «Дайджест Reactor Monitor».
Більше челенджів з конференції Viva Technology – а це, крім Orange, запити від таких відомих брендів, як LVMH, La Poste, ManpowerGroup, RATP Group, Huawei – на платформі Reactor Monitor.
Хто б міг подумати, що історія французького телекому така древня. Її коріння уходить в часи Французької революції, коли у 1792 році була розроблена перша комунікаційна мережа для швидкої передачі інформації – оптична телеграфна мережа Клода Шаппа. Недивно, що наприкінці ХІХ століття Франція однією з перших у світі телеграфувалася і телефонізувалася. Але у 1970-х було вирішено, що Франція відстає у цьому плані, і національна інфраструктура зв'язку почала бурхливо розвиватися. Серед інших профітів цього рішення був винахід цифрової комутації, Minitel і стандарту GSM.
France Télécom була заснована у 1988 році і перші два роки була підрозділом Міністерства пошти та телекомунікацій. Згідно з французьким законодавством щодо роздержавлення, у 1990-му підрозділ став повністю автономним і почав розвиватися як бізнес. У ті часи ринок інтернет-телекому і мобільного зв’язку, який щойно виник, трусило від спекуляцій та інтриг, міждержавних продажів-перепродажів, злетів і падінь брендів.
У 1994-му на британському ринку мобільного зв’язку виник бренд Orange, а однойменна компанія вже через два роки оцінювалася у 2,4 млрд фунтів стерлінгів. Успішний бізнес був декілька разів перепроданий, і в 2000-му Orange купив France Télécom. Спочатку особисті бренди компанії були замінені на Orange, а у 2006-му і сам France Télécom, який переживав спад і планував реструктуризацію, став Orange. Відтоді це єдиний бренд для всіх послуг компанії.
Сьогодні Orange є одним з провідних світових телекомунікаційних операторів з обсягом продажів у 42,5 млрд євро та 136 500 співробітниками по всьому світу. Група представлена в 26 країнах, її загальна клієнтська база становить близько 300 млн абонентів у всьому світі, у тому числі 240 млн клієнтів мобільного зв’язку та 24 млн клієнтів фіксованого широкосмугового зв’язку. У грудні 2019 року Orange представила стратегічний план «Engage 2025».
Цей план, спираючись на соціальну та екологічну відповідальність компанії, має на меті переосмислення операційної моделі. Саме у межах виконання цього плану Orange запартнерилася з VivaTech і шукає по всьому світу інноваційні рішення і перспективні команди.
Акселераційна програма для жінок від Orange Fab
Ключова індустрія: Female Entrepreneurship.
Опис: Orange Fab оголосив конкурс «Women start» для акселерації стартапів, заснованих жінками. Особливістю конкурсу є те, що він безпосередньо спрямований на жінок-підприємниць. В Orange переконані, що гендерне розмаїття сприяє інноваціям, кращій роботі команди та добробуту співробітників.
Переваги для учасниць: підписання комерційного партнерства з бізнес-підрозділами Orange.
[INSERT_BLOCK_PROMO_REACTOR_2]
Підвищення продуктивності співробітників та покращення іміджу компанії
Ключова індустрія: Human Resources.
Опис: Уявіть, в Orange є Team Happiness officer. Його діяльність розпочалося як експеримент – і він удався. Нині Team Happiness officer шукає рішення, як краще виміряти рівень задоволення співробітників та підтримувати його на високому рівні за будь-яких обставин. Увага компанії не обмежується офісними працівниками, вона також шукає рішення для тих, хто працює в промисловому середовищі, не має доступу до персонального комп’ютера чи смартфона, взаємодіє лише зі спеціальними пристроями.
Переваги для команд: співпраця з Orange.
Сталий розвиток – цінність для екосистеми та внесок у загальне благо
Ключова індустрія: Green Technology.
Опис: Orange рішуче налаштована на подальше зменшення впливу її діяльності на навколишнє середовище. І створює позитивні та значущі рішення, які дозволяють кожному впевнено жити у сучасному цифровому світі. З широкого спектру потенційних рішень Orange виокремлює три сфери сталого розвитку для співпраці з інноваційними стартапами:
Компанія шукає рішення, в основі яких – енергозбереження, енергоефективність, економія, відновлювані джерела енергії, цифрові технології управління енергією тощо.
Переваги для команд: корнер на VivaTech і участь у акселераторі Orange Fab, кінцевою метою якого є укладання комерційного партнерства з бізнес-підрозділами Orange.
Як взяти участь. Докладна інформація про кожен челендж є на сайті проєкту. Там розміщена і онлайн-заявка, яка буде доступна для заповнення після реєстрації. Заявка нескладна, але у будь-якому випадку потрібно буде підготувати відповіді на запитання анкети та пітч-презентацію.
Дедлайн – 3 березня 2023 року.
[INSERT_BLOCK_PROMO_REACTOR_3]