Дайджест Reactor Monitor: три челенджі відкритих інновацій від найбільшого французького телеком-оператора Orange
Колишній France Télécom шукає жінок-підприємниць, «менеджерів щастя» та екологів штучного інтелекту
Orange є одним з найбільших телеком-операторів у світі. Він працює у 26 країнах, а загальна клієнтська база компанії становить близько 300 млн абонентів. Зрозуміло, що у компанії на такому ринку, як телеком, інноваційність і технологічність, що називається, «закладені в метаболізм». Тож недивно, що Orange є послідовним прихильником моделі відкритих інновацій і часто оголошує челенджі для команд з усього світу. А ще компанія сприяє розвитку молодих інноваторів: при ній працює акселератор стартапів Orange Fab.
Нова ініціатива Orange – партнерство з міжнародною технологічною конференцією Viva Technology, яка щороку проходить у Парижі. Для цьогорічного заходу (він відбудеться 14–17 червня) Orange підготував три челенджі. Про них і піде мова у новому випуску спільного проєкту Mind і платформи відкритих інновацій Reactor.ua «Дайджест Reactor Monitor».
Більше челенджів з конференції Viva Technology – а це, крім Orange, запити від таких відомих брендів, як LVMH, La Poste, ManpowerGroup, RATP Group, Huawei – на платформі Reactor Monitor.
France Télécom, який став Orange
Хто б міг подумати, що історія французького телекому така древня. Її коріння уходить в часи Французької революції, коли у 1792 році була розроблена перша комунікаційна мережа для швидкої передачі інформації – оптична телеграфна мережа Клода Шаппа. Недивно, що наприкінці ХІХ століття Франція однією з перших у світі телеграфувалася і телефонізувалася. Але у 1970-х було вирішено, що Франція відстає у цьому плані, і національна інфраструктура зв'язку почала бурхливо розвиватися. Серед інших профітів цього рішення був винахід цифрової комутації, Minitel і стандарту GSM.
France Télécom була заснована у 1988 році і перші два роки була підрозділом Міністерства пошти та телекомунікацій. Згідно з французьким законодавством щодо роздержавлення, у 1990-му підрозділ став повністю автономним і почав розвиватися як бізнес. У ті часи ринок інтернет-телекому і мобільного зв’язку, який щойно виник, трусило від спекуляцій та інтриг, міждержавних продажів-перепродажів, злетів і падінь брендів.
У 1994-му на британському ринку мобільного зв’язку виник бренд Orange, а однойменна компанія вже через два роки оцінювалася у 2,4 млрд фунтів стерлінгів. Успішний бізнес був декілька разів перепроданий, і в 2000-му Orange купив France Télécom. Спочатку особисті бренди компанії були замінені на Orange, а у 2006-му і сам France Télécom, який переживав спад і планував реструктуризацію, став Orange. Відтоді це єдиний бренд для всіх послуг компанії.
Сьогодні Orange є одним з провідних світових телекомунікаційних операторів з обсягом продажів у 42,5 млрд євро та 136 500 співробітниками по всьому світу. Група представлена в 26 країнах, її загальна клієнтська база становить близько 300 млн абонентів у всьому світі, у тому числі 240 млн клієнтів мобільного зв’язку та 24 млн клієнтів фіксованого широкосмугового зв’язку. У грудні 2019 року Orange представила стратегічний план «Engage 2025».
Цей план, спираючись на соціальну та екологічну відповідальність компанії, має на меті переосмислення операційної моделі. Саме у межах виконання цього плану Orange запартнерилася з VivaTech і шукає по всьому світу інноваційні рішення і перспективні команди.
Що саме шукає та пропонує Orange?
Акселераційна програма для жінок від Orange Fab
Ключова індустрія: Female Entrepreneurship.
Опис: Orange Fab оголосив конкурс «Women start» для акселерації стартапів, заснованих жінками. Особливістю конкурсу є те, що він безпосередньо спрямований на жінок-підприємниць. В Orange переконані, що гендерне розмаїття сприяє інноваціям, кращій роботі команди та добробуту співробітників.
Переваги для учасниць: підписання комерційного партнерства з бізнес-підрозділами Orange.
Це ще не все!
Більше викликів відкритих інновацій – на платформі Reactor Monitor
Підвищення продуктивності співробітників та покращення іміджу компанії
Ключова індустрія: Human Resources.
Опис: Уявіть, в Orange є Team Happiness officer. Його діяльність розпочалося як експеримент – і він удався. Нині Team Happiness officer шукає рішення, як краще виміряти рівень задоволення співробітників та підтримувати його на високому рівні за будь-яких обставин. Увага компанії не обмежується офісними працівниками, вона також шукає рішення для тих, хто працює в промисловому середовищі, не має доступу до персонального комп’ютера чи смартфона, взаємодіє лише зі спеціальними пристроями.
Переваги для команд: співпраця з Orange.
Сталий розвиток – цінність для екосистеми та внесок у загальне благо
Ключова індустрія: Green Technology.
Опис: Orange рішуче налаштована на подальше зменшення впливу її діяльності на навколишнє середовище. І створює позитивні та значущі рішення, які дозволяють кожному впевнено жити у сучасному цифровому світі. З широкого спектру потенційних рішень Orange виокремлює три сфери сталого розвитку для співпраці з інноваційними стартапами:
- «Зелений штучний інтелект» та його зв’язок зі сталим розвитком.
- Енергетика і декарбонізація.
- Циркулярна економіка.
Компанія шукає рішення, в основі яких – енергозбереження, енергоефективність, економія, відновлювані джерела енергії, цифрові технології управління енергією тощо.
Переваги для команд: корнер на VivaTech і участь у акселераторі Orange Fab, кінцевою метою якого є укладання комерційного партнерства з бізнес-підрозділами Orange.
Як взяти участь. Докладна інформація про кожен челендж є на сайті проєкту. Там розміщена і онлайн-заявка, яка буде доступна для заповнення після реєстрації. Заявка нескладна, але у будь-якому випадку потрібно буде підготувати відповіді на запитання анкети та пітч-презентацію.
Дедлайн – 3 березня 2023 року.
Сподобалися челенджі?
Допоможемо подати заявку!
Якщо ви дочитали цей матеріал до кінця, ми сподіваємось, що це значить, що він був корисним для вас.
Ми працюємо над тим, аби наша журналістська та аналітична робота була якісною, і прагнемо виконувати її максимально компетентно. Це вимагає і фінансової незалежності.
Станьте підписником Mind всього за 196 грн на місяць та підтримайте розвиток незалежної ділової журналістики!
Ви можете скасувати підписку у будь-який момент у власному кабінеті LIQPAY, або написавши нам на адресу: [email protected].