Discuss Discuss
Дайджест Reactor Monitor: три челенджі відкритих інновацій від найбільшого французького телеком-оператора Orange
Відкриті інновації

Дайджест Reactor Monitor: три челенджі відкритих інновацій від найбільшого французького телеком-оператора Orange

Колишній France Télécom шукає жінок-підприємниць, «менеджерів щастя» та екологів штучного інтелекту

Дайджест Reactor Monitor: три челенджі відкритих інновацій від найбільшого французького телеком-оператора Orange
Фото: depositphotos.com

Orange є одним з найбільших телеком-операторів у світі. Він працює у 26 країнах, а загальна клієнтська база компанії становить близько 300 млн абонентів. Зрозуміло, що у компанії на такому ринку, як телеком, інноваційність і технологічність, що називається, «закладені в метаболізм». Тож недивно, що Orange є послідовним прихильником моделі відкритих інновацій і часто оголошує челенджі для команд з усього світу. А ще компанія сприяє розвитку молодих інноваторів: при ній працює акселератор стартапів Orange Fab.

Нова ініціатива Orange – партнерство з міжнародною технологічною конференцією Viva Technology, яка щороку проходить у Парижі. Для цьогорічного заходу (він відбудеться 14–17 червня) Orange підготував три челенджі. Про них і піде мова у новому випуску спільного проєкту Mind і платформи відкритих інновацій Reactor.ua «Дайджест Reactor Monitor».

Більше челенджів з конференції Viva Technology – а це, крім Orange, запити від таких відомих брендів, як LVMH, La Poste, ManpowerGroup, RATP Group, Huawei – на платформі Reactor Monitor.

France Télécom, який став Orange

Хто б міг подумати, що історія французького телекому така древня. Її коріння уходить в часи Французької революції, коли у 1792 році була розроблена перша комунікаційна мережа для швидкої передачі інформації – оптична телеграфна мережа Клода Шаппа. Недивно, що наприкінці ХІХ століття Франція однією з перших у світі телеграфувалася і телефонізувалася. Але у 1970-х було вирішено, що Франція відстає у цьому плані, і національна інфраструктура зв'язку почала бурхливо розвиватися. Серед інших профітів цього рішення був винахід цифрової комутації, Minitel і стандарту GSM.

France Télécom була заснована у 1988 році і перші два роки була підрозділом Міністерства пошти та телекомунікацій. Згідно з французьким законодавством щодо роздержавлення, у 1990-му підрозділ став повністю автономним і почав розвиватися як бізнес. У ті часи ринок інтернет-телекому і мобільного зв’язку, який щойно виник, трусило від спекуляцій та інтриг, міждержавних продажів-перепродажів, злетів і падінь брендів.

У 1994-му на британському ринку мобільного зв’язку виник бренд Orange, а однойменна компанія вже через два роки оцінювалася у 2,4 млрд фунтів стерлінгів. Успішний бізнес був декілька разів перепроданий, і в 2000-му Orange купив France Télécom. Спочатку особисті бренди компанії були замінені на Orange, а у 2006-му і сам France Télécom, який переживав спад і планував реструктуризацію, став Orange. Відтоді це єдиний бренд для всіх послуг компанії.

Сьогодні Orange є одним з провідних світових телекомунікаційних операторів з обсягом продажів у 42,5 млрд євро та 136 500 співробітниками по всьому світу. Група представлена в 26 країнах, її загальна клієнтська база становить близько 300 млн абонентів у всьому світі, у тому числі 240 млн клієнтів мобільного зв’язку та 24 млн клієнтів фіксованого широкосмугового зв’язку. У грудні 2019 року Orange представила стратегічний план «Engage 2025».

Цей план, спираючись на соціальну та екологічну відповідальність компанії, має на меті переосмислення операційної моделі. Саме у межах виконання цього плану Orange запартнерилася з VivaTech і шукає по всьому світу інноваційні рішення і перспективні команди.

Що саме шукає та пропонує Orange?

Акселераційна програма для жінок від Orange Fab

Ключова індустрія: Female Entrepreneurship.

Опис: Orange Fab оголосив конкурс «Women start» для акселерації стартапів, заснованих жінками. Особливістю конкурсу є те, що він безпосередньо спрямований на жінок-підприємниць. В Orange переконані, що гендерне розмаїття сприяє інноваціям, кращій роботі команди та добробуту співробітників.

Переваги для учасниць: підписання комерційного партнерства з бізнес-підрозділами Orange.

Це ще не все!

Більше викликів відкритих інновацій – на платформі Reactor Monitor

Підвищення продуктивності співробітників та покращення іміджу компанії

Ключова індустрія: Human Resources.

Опис: Уявіть, в Orange є Team Happiness officer. Його діяльність розпочалося як експеримент – і він удався. Нині Team Happiness officer шукає рішення, як краще виміряти рівень задоволення співробітників та підтримувати його на високому рівні за будь-яких обставин. Увага компанії не обмежується офісними працівниками, вона також шукає рішення для тих, хто працює в промисловому середовищі, не має доступу до персонального комп’ютера чи смартфона, взаємодіє лише зі спеціальними пристроями.

Переваги для команд: співпраця з Orange.

Сталий розвиток – цінність для екосистеми та внесок у загальне благо

Ключова індустрія: Green Technology.

Опис: Orange рішуче налаштована на подальше зменшення впливу її діяльності на навколишнє середовище. І створює позитивні та значущі рішення, які дозволяють кожному впевнено жити у сучасному цифровому світі. З широкого спектру потенційних рішень Orange виокремлює три сфери сталого розвитку для співпраці з інноваційними стартапами:

  1. «Зелений штучний інтелект» та його зв’язок зі сталим розвитком.
  2. Енергетика і декарбонізація.
  3. Циркулярна економіка.

Компанія шукає рішення, в основі яких – енергозбереження, енергоефективність, економія, відновлювані джерела енергії, цифрові технології управління енергією тощо.

Переваги для команд: корнер на VivaTech і участь у акселераторі Orange Fab, кінцевою метою якого є укладання комерційного партнерства з бізнес-підрозділами Orange.

Як взяти участь. Докладна інформація про кожен челендж є на сайті проєкту. Там  розміщена і онлайн-заявка, яка буде доступна для заповнення після реєстрації. Заявка нескладна, але у будь-якому випадку потрібно буде підготувати відповіді на запитання анкети та пітч-презентацію.

Дедлайн – 3 березня 2023 року.

Сподобалися челенджі?
Допоможемо подати заявку!