Чути серцем: як людяність стає конкурентною перевагою

Moneyveo створила новий проєкт, який покликаний допомогти українцям у скрутні часи

Фото: pexels.com / Karolina Grabowska

У березні 2023 фінтех-компанія Moneyveo запровадила проєкт «Почуй серцем» у власному контакт-центрі, метою якого було вивести на новий рівень відносини з клієнтами та підвищити залученість операторів. За цей час компанія має вже 20 зворушливих історій допомоги клієнтам, яка виходить за рамки обслуговування.

Все почалося з того, що одного дня до контакт-центру Moneyveo звернулася клієнтка, якій не вистачало коштів, щоб придбати військову амуніцію для свого чоловіка-військовослужбовця. В ході розмови вона також повідомила, що чекає на дитину. Операторці дуже захотілося підтримати цю сім’ю, тож вона ініціювала допомогу від компанії. Топменеджмент радо підтримав ідею та розпорядився придбати необхідні речі для чоловіка клієнтки: берці, тактичний ремінь та аптечку з ліками. Коли боєць приїхав на кілька днів до дружини, вони разом зателефонували своїм благодійникам та щиро дякували за підтримку.

Команді настільки сподобався такий формат взаємодії з клієнтами, що вирішено було його масштабувати. Так з'явився проєкт «Почуй серцем». І це не дивно, адже Манівео – лояльна компанія, інноваційний лідер, команду якого об'єднує бажання перевершувати очікування клієнтів.

Серед інших цікавих кейсів були також:

У компанії відзначають, що «Почуй серцем» сприяє активній взаємодії з клієнтами, емпатії, спонукає операторів виходити за межі традиційних стандартів обслуговування. Тож команда розвиває проєкт і не планує зупинятися. Також у Moneyveo висловили сподівання, що її кейс стане прецедентом на ринку.

Стежте за актуальними новинами бізнесу та економіки у нашому Telegram-каналі Mind.ua та стрічці Google NEWS