Сьогодні, 19 квітня, у Києві проходить Mind Entrepreneur Summit – профільна конференція для малого та середнього бізнесу, який не лише вистояв протягом двох років повномасштабної війни, а й налаштований розвиватись і підкорювати Європу.
Угода про асоціацію з ЄС відкрила нові можливості, а зухвала російська агресія підкреслила важливість диверсифікації ризиків для українських підприємців. Разом із тим увага світу, прикута до України, несе в собі не тільки гуманітарну місію, а й працює на популяризацію наших брендів на західних ринках. Саме тому сьогодення можна вважати найкращим часом для сміливих – тих, хто попри всі випробування готовий масштабувати бізнес, залучати інвестиції та знайомити весь світ зі своїми продуктами.
Mind.ua – це бізнес-видання. Ми вже сім років зосереджені на пояснювальній журналістиці та діловій / інвестиційній аналітиці. А тепер ми стаємо платформою для спілкування різних бізнесів між собою, де наші читачі зустрічаються з найвпливовішими й найпрогресивнішими підприємцями України.
Mind.ua – це 100 000 читачів щодня та 4 млн переглядів сторінок на місяць. Ми досягаємо поставлених цілей завдяки корисному, цікавому та якісному контенту.
Навіть у поточному інформаційному хаосі ми працюємо за стандартами професійної журналістики. Наша місія – не шокувати, а пояснювати, надавати читачеві можливість зробити свідомий вибір у різних сферах життя.
За сім років ми провели понад 100 розслідувань і досліджень та написали понад 15 000 матеріалів.
Тож ми впевнені, що розуміємося на тому, чим живе бізнес та в якому напрямку він рухається.
На нашому першому івенті такого формату і для цієї аудиторії ми поставили перед собою три завдання:
Програма Mind Entrepreneur Summit складається з чотирьох секторів:
Головна сцена, на якій виступатимуть топові підприємці, власники успішних компаній, представники регуляторів та інших державних структур. Під час панельних дискусій і презентацій будуть озвучені тренди – від тих, хто їх задає, та аналітика – від тих, хто справді на цьому розуміється.
Практична сцена, де проходитимуть майстер-класи з продажів, формування та розвитку команди, залучення капіталу, виходу на експортні ринки. Жодної теорії – лише перевірені власним досвідом поради, чек-листи та відповіді на реальні питання. Тут учасники матимуть змогу не лише поспілкуватися зі знавцями, а й отримати призи для бізнесу: консультації, фінансування та інше.
Сцена нетворкінгу та пітчингів – це «вільний мікрофон» для презентації проєктів, можливість привернути увагу професійних інвесторів, поставити запитання й отримати відповіді.
Ярмарок крафтової продукції, де учасники та гості конференції зможуть представити свій доробок, знайти нових партнерів, поділитися досвідом й отримати фідбек від споживачів.