Баварці одним махом закрили всі наявні ніші у верхній частині преміального сегмента, представивши «4в1»: седан THE 7, кросовер THE X7, купе і кабріолет THE 8.
Мюнхенцям впору виводити на ринок суббренд на зразок Maybach, Lagonda і Daimler – ніколи ще його моделі не були не просто інноваційними, а саме породистими і розкішними. Тобто спостерірається перетікання з «преміум», у якому BMW давно тісно, в luxury-сегмент, де погоду роблять англійські бренди Bentley і Rolls-Royce. Які, втім, повністю належать тим же німцям. Причому подібна істеблішмент-експансія – лише початок великого шляху: розширення модельної гами у верхній частині преміального сегмента заявлене як одне з ключових завдань нової корпоративної стратегії Number One> Next.
«Кожна з представлених моделей увібрала в себе максимум ексклюзивності і автентичності бренду, які збиралися по крихтах не один рік, – цими словами презентацію відкрив Олександр Тимофєєв, голова наглядової ради «АВТ Баварія». – 12 років тому на одній з презентацій, так само у темряві, нам представили фрагменти найбільшої моделі BMW в історії – це були чотири фари майбутнього THE X7. І вже тоді було зрозуміло – цей автомобіль перевершить усі очікування».
Хедлайнером «могутньої купки» Luxury Class буде, безперечно, X7 – найочікуваніший, габаритний, просторий і місткий BMW за всю більш ніж вікову історію марки. І його гіпертрофовані ніздрі – найбільш спірні стосовно стилістики – моментально стали мемом, а корма аж надто нагадує головного конкурента – Mercedes GLS. У всьому іншому це новий стандарт класу Sport Activity Vehicle.
Тут і повнокероване шасі, і «електронні» амортизатори, і пневматична підвіска, що дозволяє жонглювати дорожнім просвітом в діапазоні 181-221 мм. Одним словом, все те, чим на сьогодні багатий арсенал BMW і що може допомогти настільки масивному (5151х2000х1805 мм) і важкому кросоверу не розгубити головну парадигму марки – driving pleasure.
Не забуті й шанувальники з'їжджати з второваних шляхів: офроуд-пакет передбачає квартет попередніх налаштувань для їзди основними позашляховими стихіями – піску, гравію, камінню та снігу.
Версія | xDrive40i | xDrive50i | xDrive30d | M50d |
Роб. об'єм, куб. см. | 2998 | 4395 | 2993 | 2993 |
Потужність, л. с. | 340 | 462 | 265 | 400 |
Швидкість, км/год | 245 | 250 | 227 | 250 |
Розгін, 0-100 км/год | 6.1 | 5.4 | 7 | 5.4 |
Витрати палива, л/100 км | 8,4-11,4 | 9,2-15,1 | 6,9-8,0 | 7,2-8,7 |
Ціна, млн грн | 2.206442 | 2.392331 | 2.11277 | 2.743445 |
У повноцінному семимісцевому салоні – п’ятизонний клімат-контроль, трисекційний панорамний дах, виготовлені вручну зі скла елементи інтер'єру на кшталт важеля АКП і найтонша шкіра Vernasca, яка тільки зустрічається в цьому сегменті. І, зрозуміло, найсучасніші асистанси і сервоприводи всього, що може сервоприводитися. Навіть ззаду просторо настільки, що для посадки на гальорку немає потреби знімати дитячі крісла з сидінь другого ряду.
Рівень персоналізації Х7 не менше вражає: крім пакета M Sport це лінійка Design Pure Excellence плюс програма BMW Individual. Тобто як мінімум 12 варіантів забарвлення кузова, 11 варіантів оббивки салону і 9 варіантів дизайну легкосплавних дисків розмірністю 20-22 дюйма.
Якщо обидві «сімки» – автомобілі на кожен день, то «вісімки» – і купе, і кабріолет – автомобілі вихідного дня. Надшвидкісні, слухняні, витончені, але підкреслено непрактичні. Рівень персоналізації тотожний Х7: дюжина варіантів забарвлення кузова (але найбільш ефектно виглядає непофарбований, а лише залакований вуглепластиковий дах), 19 варіантів забарвлення і обробки салону, 11 типів дизайну різних колісних дисків (18-20 дюймів) плюс найсучасніші системи допомоги водієві, від лазерно-люмінісцентної оптики до повнопривідної трансмісії.
Версія | M850i (G14) | 840d (G14) | M850i (G15) | 840d (G15) |
Роб. об'єм, куб. см. | 4395 | 2993 | 4395 | 2993 |
Потужність, к. с. | 530 | 320 | 530 | 320 |
Швидкість, км/год | 250 | 250 | 250 | 250 |
Розгін, 0-100 км/год | 3.9 | 5.2 | 3.7 | 4.9 |
Витрати палива, л/100 км | 8.2-14.9 | 6.1-7.9 | 8.0-14.6 | 6.1-7.5 |
Ціна, млн грн | 3.783842 | 3.210083 | 3.527499 | 2.9 |
7-я серія залишається флагманською в лінійці BMW скоріше за статусом – Х7 однозначно просторіший, а The 8 набагато дорожчий. Але сильні світу цього все ще воліють мати седани і лімузини представницького класу, залишаючи позашляховикам роль автомобілів супроводу, а купе і кабріолетам – іграшок на вихідні і свята.
На відміну від Х7 і «вісімок», седан не сконструйований з чистого аркуша. Але і для чергового поновлення у нього занадто багато змін, як стилістичних, так і конструктивних. Як і раніше, він пропонується зі стандартною і подовженою базою, причому в Україні пропорція з кожним роком дедалі більше зміщується в бік «стретчів». Моторна лінійка – на всі випадки життя: чотири бензинових двигуна, три дизельних і гібридна силова установка. Є над чим замислитися при виборі Mercedes S і Audi A8, не кажучи вже про Jaguar XJ, Lexus LS і Maserati Quattroporte.
Цифрова приладова панель седана з новітнім інтерфейсом Live Cockpit Professional багато в чому повторює таку на Х7. Вона збагачена самонавчальним консьєржем Intelligent Personal Assistant, який розуміє основні голосові команди. Причому, за зразком Tesla, все програмне забезпечення тепер буде регулярно оновлюватися «по повітрю» – це ще одна віха стратегії переосмислення Number One> Next.
У салоні подовженої версії, іменованої Executive Lounge, головний – пасажир. До його послуг у спинках передніх сидінь – монітори з фантастичною розподільною здатністю, крісла першого класу з сонмом регулювань і масажів, панорамний дах, багаторівнева система додаткової фільтрації і ароматизації, hi-end-акустика Bowers & Wilkins і відповідна звукоізоляція. Настільки досконала, що гіпнотичні біти діви Сільві Кройш, яка стояла в десяти метрах, швидше відчувалися низом живота, ніж їх було чутно.
Запрошення актуальних зірок, а не таких, що вже вийшли в тираж – ще одна фірмова риса презентацій «АВТ Баварії». Нуарні треки і шаманський танок бельгійки чарівним чином перепліталися з фантастичними лазерними конструкціями, надаючи і без того незвичайній презентації містичний ореол.
Зрозуміло, автомобілі сегмента Luxury Class не продаватимуться зі швидкістю звичайних BMW: кросовер розійдеться в Україні півтисячним тиражем, седан – і взагалі напівсотенним. А от партію з 20 «вісімок» вже практично всю попередньо замовлено.