Представники соцмережі Facebook ведуть переговори з кількома голлівудськими агентствами щодо випуску власних серіалів та телепрограм. Про це повідомила з посиланням на власні джерела газета The Wall Street Journal.
Запуск програм намічається вже до кінця літа. З боку Голлівуду в переговорах взяли участь такі агентства як Creative Artists Agency, United Talent Agency, William Morris Endeavor та International Creative Management Partners.
Facebook запланував робити високоякісні художні серіали з бюджетом не менше $3 млн за серію. Приблизно стільки ж коштують і найпопулярніші серіали, які зараз транслюються по телебаченню.
Крім цього, керівництво соцмережі націлилося на зйомки програм з бюджетом $500 тис – $1 млн за кожен випуск та короткометражних – до 10 хв – відео.
Жанри очікуються різноманітні – комедії, реаліті та спортивні шоу, ігрові програми.
Facebook обіцяє агентствам, що ті будуть заробляти неабиякі прибутки, розміщуючи в соцмережі рекламу – за кожен епізод творці шоу зможуть отримати від $5 тис. до $20 тис. від рекламного доходу.
Над контентом працюють медіа-компанії BuzzFeed, ATTN і Refinery 29.
Серіали будуть розраховані на аудиторію 14-34 роки, в них не буде політики, еротики і нецензурної лексики.
Вже ведеться робота над драмою про стосунки «Незнайомці», а також над реаліті-шоу Last State Standing, в якому учасникам будуть платити за проходження ігор.
Американський ринок переповнений серіальною продукцією, тому Facebook доведеться постаратися, щоб стати достойним конкурентом. Найбільші виробники серіалів – компанії Netflix, Amazon.com і Hulu. В минулому році в США транслювалося 455 серіалів.
На відміну від конкурентів Facebook планує оприлюднювати всю інформацію про рекламні доходи. Також серіали будуть випускатися по одній серії, на відміну від Netflix і Amazon, які відразу викладають в мережу повний сезон.
Нагадаємо, нещодавно стало відомо, що Tesla працює над створенням власного сервісу потокової передачі музики.