Багаті теж хочуть в Голлівуд: Facebook вирішив знімати серіали
Це буде якісний дорогий контент, який не поступатиметься «Грі престолів» і «Картковому будинку», принаймні в ціні

Представники соцмережі Facebook ведуть переговори з кількома голлівудськими агентствами щодо випуску власних серіалів та телепрограм. Про це повідомила з посиланням на власні джерела газета The Wall Street Journal.
Запуск програм намічається вже до кінця літа. З боку Голлівуду в переговорах взяли участь такі агентства як Creative Artists Agency, United Talent Agency, William Morris Endeavor та International Creative Management Partners.
Facebook запланував робити високоякісні художні серіали з бюджетом не менше $3 млн за серію. Приблизно стільки ж коштують і найпопулярніші серіали, які зараз транслюються по телебаченню.
Крім цього, керівництво соцмережі націлилося на зйомки програм з бюджетом $500 тис – $1 млн за кожен випуск та короткометражних – до 10 хв – відео.
Жанри очікуються різноманітні – комедії, реаліті та спортивні шоу, ігрові програми.
Facebook обіцяє агентствам, що ті будуть заробляти неабиякі прибутки, розміщуючи в соцмережі рекламу – за кожен епізод творці шоу зможуть отримати від $5 тис. до $20 тис. від рекламного доходу.
Над контентом працюють медіа-компанії BuzzFeed, ATTN і Refinery 29.
Серіали будуть розраховані на аудиторію 14-34 роки, в них не буде політики, еротики і нецензурної лексики.
Вже ведеться робота над драмою про стосунки «Незнайомці», а також над реаліті-шоу Last State Standing, в якому учасникам будуть платити за проходження ігор.
Американський ринок переповнений серіальною продукцією, тому Facebook доведеться постаратися, щоб стати достойним конкурентом. Найбільші виробники серіалів – компанії Netflix, Amazon.com і Hulu. В минулому році в США транслювалося 455 серіалів.
На відміну від конкурентів Facebook планує оприлюднювати всю інформацію про рекламні доходи. Також серіали будуть випускатися по одній серії, на відміну від Netflix і Amazon, які відразу викладають в мережу повний сезон.
Нагадаємо, нещодавно стало відомо, що Tesla працює над створенням власного сервісу потокової передачі музики.
Якщо ви дочитали цей матеріал до кінця, ми сподіваємось, що це значить, що він був корисним для вас.
Ми працюємо над тим, аби наша журналістська та аналітична робота була якісною, і прагнемо виконувати її максимально компетентно. Це вимагає і фінансової незалежності.
Станьте підписником Mind всього за 196 грн на місяць та підтримайте розвиток незалежної ділової журналістики!
Ви можете скасувати підписку у будь-який момент у власному кабінеті LIQPAY, або написавши нам на адресу: [email protected].