У середу, 26 липня, Володимир Омелян на своїй сторінці у Facebook оголосив про те, що МАУ подала судовий позов до Міністерства інфраструктури з вимогою відшкодувати 20,05 млн гривень збитків, котрих компанія зазнала через можливий захід лоукостера Ryanair.
Чому так важко заходить Ryanair? Безліч пояснень експертів: міністерство «не так» провело переговори; політики не повинн...
Опубликовано Volodymyr Omelyan 25 июля 2017 г.
Омелян також зазначив, що МАУ перешкоджає заходу лоукостерів в Україну, чим забирає можливість у громадян подорожувати Європою дешевше та збільшити потік туристів.
Редакція Mind надіслала запит до «Міжнародних авіаліній України». Чекаємо на коментар.
Нагадаємо, що 10 липня відбулася прес-конференція гендиректора аеропорту Бориспіль Павла Рябікіна, на якій зокрема було оголошено, що аеропорт не може врахувати всі вимоги компанії Ryanair, бо це коштуватиме йому 2 млрд грн збитків на рік.
Того ж дня Ryanair припинила продаж квитків за українськими напрямками, а ввечері з’явився її прес-реліз із заявою про вихід з переговорів і звинуваченнями на адресу Борисполя у їх зриві й лобіюванні інтересів МАУ та інших «традиційних авіакомпаній».
Після цього прем'єр-міністр України Володимир Оголосив про намір запропонувати Ryanair базуватися у львівському аеропорті.
Невдовзі Міжнародний аеропорт «Львів» в ході переговорів з авіакомпанією Ryanair відхилив кілька її вимог, але, тим не менш, уклав контракт. Мова зокрема йшла про вимоги частини прибутку, землі під готель і тд.
За словами головного комерційного директор (CCO) Ryanair Девіда О'Брайена (David O'Brien), Бориспіль вибрав захист авіакомпаній з високими тарифами, включаючи Міжнародні авіалінії України (МАУ), позбавляє українських споживачів і гостей країни доступу до низькими тарифами в Європі і широкої мережі маршрутів.