Німецькі політики та автовиробники під час спільної зустрічі домовились у середу провести капітальний ремонт 5,3 млн двигунів дизельних автомобілів, щоб зменшити забруднення навколишнього середовища та спробувати відновити репутацію дизельної галузі. Про це повідомляє Reuters.
Однак екологи вважать, що оскільки пройшло вже два роки з того часу як автоконцерн Volkswagen визнав свою провину у встановленні забороненого програмного, такі заходи є запізнілими та пообіцяли продовжувати судові дії, спрямовані на заборону транспортних засобів, які забруднюють навколишнє середовище.
Уряд канцлера Німеччини Ангели Меркель був розкритикований за те, що вживав недостатньо заходів для боротьби із транспортними засобами, що наносять шкоду екології.
Ця тема стала центральною напередодні національних виборів у Німеччині та спонукала уряд посилити заборону дизельних авто в деяких містах.
Міністр юстиції ФРН Хайко Маас сказав, що угода є лише першим кроком та попередив, що дію заборони не можна відмінити, а також закликав автовиробників зосередитись на споживачах.
«Правові вимоги щодо чистого повітря залишаються в силі», – заявив Маас.
Міністри побоялись зневажити власників 15 млн дизельних автомобілів і завдати шкоди промисловості, яка надає країні 800 000 робочих місць.
Політики перестали вимагати дорогих механічних модифікацій двигунів та вихлопних систем, та заявили, що згодні на оновлення програмного забезпечення 5,3 млн автомобілів.
Нагадаємо, два роки тому розгорівся скандал навколо концерну Volkswagen, який отримав назву «Дизельгейт». Тоді автовиробник визнав, що встановив заборонене ПЗ на дизельні автомобілі, які навмисно демонстрували нижчий рівень викидів під час екологічних тестувань. Протягом дворічних судів концерн виплатив рекордний в історії автопромисловості штраф.
Як повідомлялось, минулого місяця автовиробників Volkswagen, Daimler, Audi, Porshe та BMW звинуватили у створенні злочинного картелю. Більше 200 співробітників компаній співпрацювали у 60 робочих групах, починаючи з 90-х років. Під час зустрічей обговорювались питання вибору постачальників, вартості комплектуючих та «імовірно» застосування протизаконного ПЗ.