Der Spiegel: провідні автовиробники створили злочинний картель
До змови увійшли Volkswagen, Daimler, Audi, Porsche та BMW AG

Акції німецьких автовиробників впали в середньому на 3% на біржах у п’ятницю. Причиною стало дослідження видання Der Spiegel, яке розкрило імовірну злочинну змову між провідними автокомпаніями Volkswagen, BMW AG, Daimler, Porsche та Audi.
Видання говорить, що більше 200 співробітників компаній співпрацювали у 60 робочих групах, починаючи з 90-х років. Таким чином німецькі автовиробники змогли замінити ринкові механізми на таємні угоди. Під час таких зустрічей обговорювались питання вибору постачальників та вартості комплектуючих. Імовірно саме на одній з таких зустрічей було прийнято рішення використання забороненого програмного забезпечення для шахраювання екологічних тестів дизельних автомобілів.
VW, Daimler та BMW відмовились від коментарів, назвавши їх «спекуляцією».
Нагадаємо, скандал із маніпулюванням даними щодо викидів автомобілів із дизельними двигунами автоконцерну Volkswagen, який отримав назву «Дизельгейт» розпочався ще в 2015 році. Автовиробнику довелось сплатити найбільший в історії штраф за оснащення своїх авто програмним забезпеченням, яке навмисно занижує показники вихлопних газів під час проходження екологічних тестів. Крім штрафних санкцій, автовиробнику було встановлено 3-річний випробувальний термін, протягом якого регулятори будуть з підвищеною увагою стежити за діяльністю компанії.
В епіцентри подібних скандалів потрапляли і інші автовиробники, такі як Audi, коли німецький уряд звинуватив компанію в шахрайстві під час екологічних випробувань на своїх топових моделях та Porsche із встановленим навіть більш сучасним програмним забезпеченням.
Після скандалу, Porsche повідомив, що імовірно скоро повністю відмовиться від дизельних двигунів та перейде на випуск багатофункціональних гібридів із дизелем та чистими батареями.
Німецького автовиробника Daimler цього місяця також звинуватили у продажу більш ніж мільйона авто із надмірними викидами в Європі та США.
Для уникнення наступного «Дизельгейту», Євросоюз планує розробити нові правила для автомобілів, які нададуть Єврокомісії можливість штрафувати виробників-шахрав безпосередньо.
Якщо ви дочитали цей матеріал до кінця, ми сподіваємось, що це значить, що він був корисним для вас.
Ми працюємо над тим, аби наша журналістська та аналітична робота була якісною, і прагнемо виконувати її максимально компетентно. Це вимагає і фінансової незалежності.
Станьте підписником Mind всього за 196 грн на місяць та підтримайте розвиток незалежної ділової журналістики!
Ви можете скасувати підписку у будь-який момент у власному кабінеті LIQPAY, або написавши нам на адресу: [email protected].