Прибутки BMW у ІІ кварталі зросли на 7,9%, оскільки автовиробник зробив ставку на менш дорогі автомобілі. Про це повідомляє Automotive News.
Дохід до сплати процентів та податків зріс до 2,73 млрд євро (3,05 млрд) з минулорічного показника 2,52 млрд євро.
«Ми стаємо рентабельними, одночасно виконуючи нашу стратегію крок за кроком», – сказав генеральний директор компанії Харальд Крюгер у своїй заяві. Якщо прибутки залишаться на такому ж рівні, це дозволить BMW «продовжити нашу роботу над майбутніми технологіями, такими як електрокари та автомобілі-безпілотники», – сказав він.
Дохід від продажу автомобілів склав близько 9,5% у порівнянні з 8,4% минулого року. Як повідомляється, прибутки автовиробника тримаються на рівні вище 8% вже 25-й квартал поспіль.
Продажі трьох брендів BMW, BMW Mini та Rolls Royce у ІІ кварталі зросли на 5,7% до 605,534 одиниць. Виручка за квартал зросла на 4,5% до 25 млрд євро. За словами автовиробника, в першому півріччі продажі електрокарів зросли на 87% завдяки впровадженню нових моделей. Продажі нового позашляховика X1 зросли на 62%.
Аналітики схвально оцінюють стабільно високі прибутки BMW. «Ми вважаємо досить важливим, що BMW найбільш прибутковим та стабільним німецьким автовиробником преміум-класу», – відзначають аналітики компанії Evercore ISI, порівнюючи показники BMW з Audi та Mercedes.
Середня вартість на автомобілі BMW залишилась незмінною – 37,772 євро, оскільки компанія зробила ставку на відносно недорогі автомобілі, такі як Х1 для зростання.
Нагадаємо, BMW став одним із п’яти автовиробників, яких підозрюють у створенні злочинного картелю. Під час зустрічей їх представників імовірно і було досягнуто угоди про використання заборонено ПЗ, яке дозволили «обманювати» екологічні тести.
Втім, BMW заперечує свою участь у злочинній змові та стверджує, що має кращі технології обробки вихлопів ніж його конкуренти.
Як повідомлялось, автовиробник BMW наприкінці липня уклав угоду з українським підприємством «Електроконтакт Україна». Це дочірня компанія німецького підприємства «Elektrokontakt GmbH», яке належить французькому концерну Nexans та виготовляє електричні кабельні мережі до автомобілів BMW, GM, VW, Daimler.