Компанія «Лемтранс» придбала 300 нових напіввагонів українського виробництва. Новий рухомий склад планується використовувати для перевезення сипучих вантажів на всій мережі залізниць України.
Про це Mind повідомила прес-служба компанії.
«Оновлення парку є частиною стратегії по підвищенню ефективності роботи компанії. Воно, безумовно, посилить операційну стійкість нашого бізнесу. Однак підвищити ефективність залізничних перевезень виключно за рахунок придбання вагонів буде неможливо, – каже Володимир Мезенцев, генеральний директор компанії «Лемтранс». – Зараз технічний стан локомотивів на мережі – це одна з ключових причин невивезення вантажів. На жаль, інфраструктура на сьогоднішній день також не дозволяє серйозно розвивати вантажні перевезення».
У прес-службі компанії Mind повідомили, що закупівлю напіввагонів було здійснено у «Попаснянського вагоноремонтного заводу».
Напіввагон – залізничний вантажний відкритий вагон з високими бортами, призначений для перевезення навалювальних вантажів (руда, вугілля, флюси, лісоматеріали тощо), контейнерів та ін.
«Лемтранс» – найбільша в Україні приватна транспортно-експедиторська компанія, що надає комплекс послуг з перевезення вантажів залізничним транспортом.
Основними напрямками діяльності компанії є: транспортно-експедиторське обслуговування внутрішніх і експортно-імпортних вантажоперевезень, а також ремонт рухомого складу.
100% статутного капіталу компанії Лемтранс належить Групі СКМ Ріната Ахметова.
Раніше Mind повідомляв, що на ринку залізничних перевезень є дефіцит рухомого складу. Хоч Укрзалізниця ще 15 років тому пустила до себе приватні вагони, використовувати вагони УЗ вантажовідправникам вигідніше – вони значно дешевше за рухомий склад з приватного парку.
Про це у інтерв'ю для Mind розповів в. о. голови правління Укрзалізниці Євген Кравцов. З повним інтерв'ю можна ознайомитись у нашому матеріалі «В. о. голови правління «Укрзалізниці»: «Для мене стало відкриттям, що в УЗ є серйозна кадрова проблема».