«Лемтранс» Ахметова придбав 300 українських напіввагонів
У компанії зазначають, що наразі технічний стан локомотивів на мережі – це одна з ключових причин невивезення вантажів

Компанія «Лемтранс» придбала 300 нових напіввагонів українського виробництва. Новий рухомий склад планується використовувати для перевезення сипучих вантажів на всій мережі залізниць України.
Про це Mind повідомила прес-служба компанії.
«Оновлення парку є частиною стратегії по підвищенню ефективності роботи компанії. Воно, безумовно, посилить операційну стійкість нашого бізнесу. Однак підвищити ефективність залізничних перевезень виключно за рахунок придбання вагонів буде неможливо, – каже Володимир Мезенцев, генеральний директор компанії «Лемтранс». – Зараз технічний стан локомотивів на мережі – це одна з ключових причин невивезення вантажів. На жаль, інфраструктура на сьогоднішній день також не дозволяє серйозно розвивати вантажні перевезення».

У прес-службі компанії Mind повідомили, що закупівлю напіввагонів було здійснено у «Попаснянського вагоноремонтного заводу».
Напіввагон – залізничний вантажний відкритий вагон з високими бортами, призначений для перевезення навалювальних вантажів (руда, вугілля, флюси, лісоматеріали тощо), контейнерів та ін.
«Лемтранс» – найбільша в Україні приватна транспортно-експедиторська компанія, що надає комплекс послуг з перевезення вантажів залізничним транспортом.
Основними напрямками діяльності компанії є: транспортно-експедиторське обслуговування внутрішніх і експортно-імпортних вантажоперевезень, а також ремонт рухомого складу.
100% статутного капіталу компанії Лемтранс належить Групі СКМ Ріната Ахметова.
Раніше Mind повідомляв, що на ринку залізничних перевезень є дефіцит рухомого складу. Хоч Укрзалізниця ще 15 років тому пустила до себе приватні вагони, використовувати вагони УЗ вантажовідправникам вигідніше – вони значно дешевше за рухомий склад з приватного парку.
Про це у інтерв'ю для Mind розповів в. о. голови правління Укрзалізниці Євген Кравцов. З повним інтерв'ю можна ознайомитись у нашому матеріалі «В. о. голови правління «Укрзалізниці»: «Для мене стало відкриттям, що в УЗ є серйозна кадрова проблема».
Якщо ви дочитали цей матеріал до кінця, ми сподіваємось, що це значить, що він був корисним для вас.
Ми працюємо над тим, аби наша журналістська та аналітична робота була якісною, і прагнемо виконувати її максимально компетентно. Це вимагає і фінансової незалежності.
Станьте підписником Mind всього за 196 грн на місяць та підтримайте розвиток незалежної ділової журналістики!
Ви можете скасувати підписку у будь-який момент у власному кабінеті LIQPAY, або написавши нам на адресу: [email protected].