Захворіло у світі
62,295,586
Померло у світі
1,453,128
Вилікувалось у світі
39,854,760
Захворіло в Україні
722,679
Померло в Україні
12,213
Вилікувалось в Україні
339,378
«Лемтранс» Ахметова придбав 300 українських напіввагонів

«Лемтранс» Ахметова придбав 300 українських напіввагонів

У компанії зазначають, що наразі технічний стан локомотивів на мережі – це одна з ключових причин невивезення вантажів

«Лемтранс» Ахметова придбав 300 українських напіввагонів

Компанія «Лемтранс» придбала 300 нових напіввагонів українського виробництва. Новий рухомий склад планується використовувати для перевезення сипучих вантажів на всій мережі залізниць України.

Про це Mind повідомила прес-служба компанії.

«Оновлення парку є частиною стратегії по підвищенню ефективності роботи компанії. Воно, безумовно, посилить операційну стійкість нашого бізнесу. Однак підвищити ефективність залізничних перевезень виключно за рахунок придбання вагонів буде неможливо, – каже Володимир Мезенцев, генеральний директор компанії «Лемтранс». – Зараз технічний стан локомотивів на мережі – це одна з ключових причин невивезення вантажів. На жаль, інфраструктура на сьогоднішній день також не дозволяє серйозно розвивати вантажні перевезення».

«Лемтранс» Ахметова придбав 300 українських напіввагонів

У прес-службі компанії Mind повідомили, що закупівлю напіввагонів було здійснено у «Попаснянського вагоноремонтного заводу». 

Напіввагон – залізничний вантажний відкритий вагон з високими бортами, призначений для перевезення навалювальних вантажів (руда, вугілля, флюси, лісоматеріали тощо), контейнерів та ін. 

«Лемтранс» – найбільша в Україні приватна транспортно-експедиторська компанія, що надає  комплекс послуг з перевезення вантажів залізничним транспортом.

Основними напрямками діяльності компанії є: транспортно-експедиторське обслуговування внутрішніх і експортно-імпортних вантажоперевезень, а також ремонт рухомого складу.

100% статутного капіталу компанії Лемтранс належить Групі СКМ Ріната Ахметова.

Раніше Mind повідомляв, що на ринку залізничних перевезень є дефіцит рухомого складу. Хоч Укрзалізниця ще 15 років тому пустила до себе приватні вагони, використовувати вагони УЗ вантажовідправникам вигідніше – вони значно дешевше за рухомий склад з приватного парку.

Про це у інтерв'ю для Mind розповів в. о. голови правління Укрзалізниці Євген Кравцов. З повним інтерв'ю можна ознайомитись у нашому матеріалі «В. о. голови правління «Укрзалізниці»: «Для мене стало відкриттям, що в УЗ є серйозна кадрова проблема».

Стежте за актуальними новинами бізнесу та економіки у наших Telegram-каналах Mind.Live та Mind.UA, а також Viber-чаті