ПриватБанк спростовує інформацію щодо викрадення персональних даних клієнтів

Симуляція зовнішнього доступу до систем була санкціонована керівництвом банку

Фото: Shutterstock

ПриватБанк спростував інформацію про хакерську атаку і витік особистих даних клієнтів. Про це на запит Mind повідомила прес-служба банку.

«Ніякого витіку або несанкціонованого копіювання інформації з баз даних клієнтів банку не було загалом», – зазначається в повідомленні.

За даними прес-служби, у вересні поточного року проводилась аналітика безпеки баз даних банку, в ході процедур спеціального розслідування рівня безпеки інформаційних систем Cyber.

Симуляція зовнішнього доступу до систем була санкціонована керівництвом банку, вона «не виходила за межі банку і використовувалася виключно для проведення аналітики в рамках аудиту».

За даними прес-служби, через конфіденційність розслідування, не всі співробітники банку були повідомлені про діяльність і методи аудиту.

Нагадаємо: 12 вересня був помічений злом серверів ПриватБанку і викачування даних про клієнтів на зовнішні сервери. IT-фахівцями був зафіксований вихід інформації на сервера Росії. Агентство Vse.Media оприлюднило скріншоти внутрішньої переписки співробітників банку, де обговорювалась атака.

Стежте за актуальними новинами бізнесу та економіки у нашому Telegram-каналі Mind.ua та стрічці Google NEWS