ПриватБанк спростовує інформацію щодо викрадення персональних даних клієнтів
Симуляція зовнішнього доступу до систем була санкціонована керівництвом банку

ПриватБанк спростував інформацію про хакерську атаку і витік особистих даних клієнтів. Про це на запит Mind повідомила прес-служба банку.
«Ніякого витіку або несанкціонованого копіювання інформації з баз даних клієнтів банку не було загалом», – зазначається в повідомленні.
За даними прес-служби, у вересні поточного року проводилась аналітика безпеки баз даних банку, в ході процедур спеціального розслідування рівня безпеки інформаційних систем Cyber.
Симуляція зовнішнього доступу до систем була санкціонована керівництвом банку, вона «не виходила за межі банку і використовувалася виключно для проведення аналітики в рамках аудиту».
За даними прес-служби, через конфіденційність розслідування, не всі співробітники банку були повідомлені про діяльність і методи аудиту.
Нагадаємо: 12 вересня був помічений злом серверів ПриватБанку і викачування даних про клієнтів на зовнішні сервери. IT-фахівцями був зафіксований вихід інформації на сервера Росії. Агентство Vse.Media оприлюднило скріншоти внутрішньої переписки співробітників банку, де обговорювалась атака.
Якщо ви дочитали цей матеріал до кінця, ми сподіваємось, що це значить, що він був корисним для вас.
Ми працюємо над тим, аби наша журналістська та аналітична робота була якісною, і прагнемо виконувати її максимально компетентно. Це вимагає і фінансової незалежності.
Станьте підписником Mind всього за 196 грн на місяць та підтримайте розвиток незалежної ділової журналістики!
Ви можете скасувати підписку у будь-який момент у власному кабінеті LIQPAY, або написавши нам на адресу: [email protected].