Hugo Boss вдалося відновити свій онлайн-бізнес та позиції на ринку США

За IV квартал 2017 року продажі компанії зросли на 5%

фото Shutterstock

Німецький модний дім Hugo Boss відзвітував про 5% збільшення продажів, скоригованих з урахуванням впливу валютних курсів, в IV кварталі, що свідчить про відновлення зростання на ринку США. Про це повідомляє Reuters.

Як повідомляють у самій компанії, продажі збільшилися до 735 млн євро ($902,14 млн), тоді як аналітики Reuters в середньому прогнозували показник на рівні 732 млн євро.

Продажі в магазинах Hugo Boss зросли за квартал на 7%. На ринку США, де компанія мала певні утруднення, було також зафіксовано зростання. Крім того, Hugo Boss вказала і на відновлення онлайн-бізнесу.

Нагадаємо: за І півріччя 2017 року прибутки компанії зросли майже вдвічі. Цьому посприяв план реструктуризації, який передбачав закриття магазинів та зниження цін на ринках Китаю та США. 

Стежте за актуальними новинами бізнесу та економіки у нашому Telegram-каналі Mind.ua та стрічці Google NEWS