Прибутки Hugo Boss вперше за два роки стрімко зросли в США
Реструктуризація бізнесу призвела до збільшення чистого прибутку до 58 млн євро

Німецький модний дім Hugo Boss повідомив про зростання прибутку компанії майже вдвічі за І півріччя 2017 року. Цьому посприяв план реструктуризації щодо закриття магазинів та зниженню цін на ринках Китаю та США. Про це повідомляє Reuters.
Генеральний директор модного бренду прийняв рішення щодо зниження цін в Китаї та наближення їх до рівня Європи та США, таким чином компанії вдалось привернути увагу більш молодої аудиторії та закрити збиткові магазини.
Продажі зросли на 2% до 636 млн євро ($751,1 млн), а чистий прибуток зріс у 5 разів до 57,6 млн євро, перевершивши середні прогнози аналітиків у 619 млн євро та 53 млн відповідно.
Компанія, відома своїми чоловічими костюмами, заявила, що бізнес в США виріс вперше за останні два роки з 2% зростанням продажів, а в Китаї продажі зросли на 14%.
У Hugo Boss повідомили, що колекції весна/літо 2018 двох основних брендів компанії HUGO та BOSS були добре сприйняті під час нещодавніх показів мод у Флоренції та Нью-Йорку. Відзначається, що особливим попитом користувались моделі спортивного та повсякденного одягу.
Це дає підставу сподіватись, що прибутки та продажі зростатимуть у 2018 році і операційний прибуток компанії збільшиться.
Якщо ви дочитали цей матеріал до кінця, ми сподіваємось, що це значить, що він був корисним для вас.
Ми працюємо над тим, аби наша журналістська та аналітична робота була якісною, і прагнемо виконувати її максимально компетентно. Це вимагає і фінансової незалежності.
Станьте підписником Mind всього за 196 грн на місяць та підтримайте розвиток незалежної ділової журналістики!
Ви можете скасувати підписку у будь-який момент у власному кабінеті LIQPAY, або написавши нам на адресу: [email protected].