Hugo Boss вдалося відновити свій онлайн-бізнес та позиції на ринку США

Hugo Boss вдалося відновити свій онлайн-бізнес та позиції на ринку США

За IV квартал 2017 року продажі компанії зросли на 5%

Hugo Boss вдалося відновити свій онлайн-бізнес та позиції на ринку США
фото Shutterstock

Німецький модний дім Hugo Boss відзвітував про 5% збільшення продажів, скоригованих з урахуванням впливу валютних курсів, в IV кварталі, що свідчить про відновлення зростання на ринку США. Про це повідомляє Reuters.

Як повідомляють у самій компанії, продажі збільшилися до 735 млн євро ($902,14 млн), тоді як аналітики Reuters в середньому прогнозували показник на рівні 732 млн євро.

Продажі в магазинах Hugo Boss зросли за квартал на 7%. На ринку США, де компанія мала певні утруднення, було також зафіксовано зростання. Крім того, Hugo Boss вказала і на відновлення онлайн-бізнесу.

Нагадаємо: за І півріччя 2017 року прибутки компанії зросли майже вдвічі. Цьому посприяв план реструктуризації, який передбачав закриття магазинів та зниження цін на ринках Китаю та США. 

У випадку, якщо ви знайшли помилку, виділіть її мишкою і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію. Або надішліть, будь-ласка, на пошту [email protected]
Проєкт використовує файли cookie сервісів Mind. Це необхідно для його нормальної роботи та аналізу трафіку.ДетальнішеДобре, зрозуміло