Hugo Boss вдалося відновити свій онлайн-бізнес та позиції на ринку США
За IV квартал 2017 року продажі компанії зросли на 5%

Німецький модний дім Hugo Boss відзвітував про 5% збільшення продажів, скоригованих з урахуванням впливу валютних курсів, в IV кварталі, що свідчить про відновлення зростання на ринку США. Про це повідомляє Reuters.
Як повідомляють у самій компанії, продажі збільшилися до 735 млн євро ($902,14 млн), тоді як аналітики Reuters в середньому прогнозували показник на рівні 732 млн євро.
Продажі в магазинах Hugo Boss зросли за квартал на 7%. На ринку США, де компанія мала певні утруднення, було також зафіксовано зростання. Крім того, Hugo Boss вказала і на відновлення онлайн-бізнесу.
Нагадаємо: за І півріччя 2017 року прибутки компанії зросли майже вдвічі. Цьому посприяв план реструктуризації, який передбачав закриття магазинів та зниження цін на ринках Китаю та США.
Якщо ви дочитали цей матеріал до кінця, ми сподіваємось, що це значить, що він був корисним для вас.
Ми працюємо над тим, аби наша журналістська та аналітична робота була якісною, і прагнемо виконувати її максимально компетентно. Це вимагає і фінансової незалежності.
Станьте підписником Mind всього за 196 грн на місяць та підтримайте розвиток незалежної ділової журналістики!
Ви можете скасувати підписку у будь-який момент у власному кабінеті LIQPAY, або написавши нам на адресу: [email protected].