«Укрзалізниця» відновила послугу повернення електронних квитків через інтернет. Про це повідомив у своєму Facebook виконуючий обов'язки голови правління перевізника Євген Кравцов і разом з тим привітав всіх зі святом Водохреща.
«Призупинення цієї функції – це був тимчасовий вимушений крок, яким ми захистили наших клієнтів від штучного дефіциту та спекуляцій з квитками в період новорічних та різдвяних свят. Такі дії – це оперативні та точкові заходи реагування. Наша мета – зробити онлайн-сервіси функціональними, а подорожі – доступними та комфортними», – йдеться в повідомленні.
Як він зазначив, під час цьогорічних зимових свят з 22 грудня 2017 року по 11 січня 2018 року поїздами подорожувало 2,4 млн пасажирів, що на 96 200 осіб більше проти аналогічного періоду минулого року .
Сьогодні відновили послугу повернення електронних квитків через інтернет. Призупинення цієї функції – це був тимчасовий в...
Опубліковано Євгеном Кравцовим 19 січня 2018 р.
Як писав Mind, «Укрзалізниця» в грудні тимчасово призупинила послугу повернення квитків через інтернет для попередження зловживань, повернення здійснюватиметься через каси.