«Укрзалізниця» знову повертатиме електронні квитки через інтернет
Шахрайства, яким запобігали на новорічні свята, попереджені

«Укрзалізниця» відновила послугу повернення електронних квитків через інтернет. Про це повідомив у своєму Facebook виконуючий обов'язки голови правління перевізника Євген Кравцов і разом з тим привітав всіх зі святом Водохреща.
«Призупинення цієї функції – це був тимчасовий вимушений крок, яким ми захистили наших клієнтів від штучного дефіциту та спекуляцій з квитками в період новорічних та різдвяних свят. Такі дії – це оперативні та точкові заходи реагування. Наша мета – зробити онлайн-сервіси функціональними, а подорожі – доступними та комфортними», – йдеться в повідомленні.
Як він зазначив, під час цьогорічних зимових свят з 22 грудня 2017 року по 11 січня 2018 року поїздами подорожувало 2,4 млн пасажирів, що на 96 200 осіб більше проти аналогічного періоду минулого року .
Сьогодні відновили послугу повернення електронних квитків через інтернет. Призупинення цієї функції – це був тимчасовий в...
Опубліковано Євгеном Кравцовим 19 січня 2018 р.
Як писав Mind, «Укрзалізниця» в грудні тимчасово призупинила послугу повернення квитків через інтернет для попередження зловживань, повернення здійснюватиметься через каси.
Якщо ви дочитали цей матеріал до кінця, ми сподіваємось, що це значить, що він був корисним для вас.
Ми працюємо над тим, аби наша журналістська та аналітична робота була якісною, і прагнемо виконувати її максимально компетентно. Це вимагає і фінансової незалежності.
Станьте підписником Mind всього за 196 грн на місяць та підтримайте розвиток незалежної ділової журналістики!
Ви можете скасувати підписку у будь-який момент у власному кабінеті LIQPAY, або написавши нам на адресу: [email protected].