Виробник масложирової продукції компанія «Дельта Вілмар» призупинила інвестиційний план з будівництва заводу вартістю $150 млн в порту Южний. Голова ради директорів «Дельта Вілмар» Дхруба Чаран Панда пояснює зупинення проектe діями псевдоблагодійної організації, яка вимагала у компанії гроші, передає Інтерфакс.
Топ-менеджер поінформував, що після оприлюднення планів «Дельта Вілмар» по будівництву заводу в порту, компанія отримала лист від благодійної організації з пропозицією за плату «сприяти у вирішенні питань з неправомірними діями правоохоронних органів», проте залишила цей лист без відповіді.
Через місяць компанію поінформували, що ця організація звернулася до прем'єр-міністра, ДФС, митної служби та до інших структур з вимогою припинити будівництво заводу в порту Южний.
«До нас постійно приходили інспектори з перевірками», – сказав Панда.
Пізніше, за його словами, благодійна організація направила свої скарги до Митного і Податкового комітетів Індонезії, в комісію з цінних паперів США, на фондову біржу Сінгапуру, де зареєстрована наша материнська структура, а 5 січня компанія отримала інформацію від своєї материнської структури Wilmar International про поданий благодійною організацією позов до Вищого суду Джакарти зі звинуваченнями в контрабанді та відмиванні грошей.
«Це викликає стурбованість наших акціонерів, і навіть незважаючи на меморандум, який ми підписали з держадміністрацією Одеської області, ми припиняємо всі подальші дії щодо реалізації нашої інвестиційної програми до розгляду цього питання по суті», – сказав топ-менеджер.
Нагадаємо: в жовтні 2017 року стало відомо, що інвестори з США та Сінгапуру інвестують 300 млн доларів в АПК і перевалку в Одеській області.
Це два проекти по $150 млн кожен.
За підсумками інвестпроекту компанія планувала створити близько 200 нових робочих місць і давати близько 500 млн грн надходжень до бюджету щорічно.
У портовій галузі рік розпочався з гучної угоди – SD Capital, що контролюється акціонером ТІС Андрієм Ставніцером, продала контроль у буксирному бізнесі в порту Южний «дочці» глобального портового оператора DP World (ОАЕ, Дубай) – також арабській компанії P&O Maritime. Mind розбирався, що саме стало об'єктом угоди, яких інвестицій чекати від глобальної компанії, і що конкретно її зацікавило в порту Южний.
Подробиці можна дізнатися в матеріалі Mind «Тиха гавань: що DP World придбала в порту Южний».