Іноземний інвестор відмовився від проекту в порту Южний через здирництво
Проект коштував $150 млн

Виробник масложирової продукції компанія «Дельта Вілмар» призупинила інвестиційний план з будівництва заводу вартістю $150 млн в порту Южний. Голова ради директорів «Дельта Вілмар» Дхруба Чаран Панда пояснює зупинення проектe діями псевдоблагодійної організації, яка вимагала у компанії гроші, передає Інтерфакс.
Топ-менеджер поінформував, що після оприлюднення планів «Дельта Вілмар» по будівництву заводу в порту, компанія отримала лист від благодійної організації з пропозицією за плату «сприяти у вирішенні питань з неправомірними діями правоохоронних органів», проте залишила цей лист без відповіді.
Через місяць компанію поінформували, що ця організація звернулася до прем'єр-міністра, ДФС, митної служби та до інших структур з вимогою припинити будівництво заводу в порту Южний.
«До нас постійно приходили інспектори з перевірками», – сказав Панда.
Пізніше, за його словами, благодійна організація направила свої скарги до Митного і Податкового комітетів Індонезії, в комісію з цінних паперів США, на фондову біржу Сінгапуру, де зареєстрована наша материнська структура, а 5 січня компанія отримала інформацію від своєї материнської структури Wilmar International про поданий благодійною організацією позов до Вищого суду Джакарти зі звинуваченнями в контрабанді та відмиванні грошей.
«Це викликає стурбованість наших акціонерів, і навіть незважаючи на меморандум, який ми підписали з держадміністрацією Одеської області, ми припиняємо всі подальші дії щодо реалізації нашої інвестиційної програми до розгляду цього питання по суті», – сказав топ-менеджер.
Нагадаємо: в жовтні 2017 року стало відомо, що інвестори з США та Сінгапуру інвестують 300 млн доларів в АПК і перевалку в Одеській області.
Це два проекти по $150 млн кожен.
За підсумками інвестпроекту компанія планувала створити близько 200 нових робочих місць і давати близько 500 млн грн надходжень до бюджету щорічно.
У портовій галузі рік розпочався з гучної угоди – SD Capital, що контролюється акціонером ТІС Андрієм Ставніцером, продала контроль у буксирному бізнесі в порту Южний «дочці» глобального портового оператора DP World (ОАЕ, Дубай) – також арабській компанії P&O Maritime. Mind розбирався, що саме стало об'єктом угоди, яких інвестицій чекати від глобальної компанії, і що конкретно її зацікавило в порту Южний.
Подробиці можна дізнатися в матеріалі Mind «Тиха гавань: що DP World придбала в порту Южний».
Якщо ви дочитали цей матеріал до кінця, ми сподіваємось, що це значить, що він був корисним для вас.
Ми працюємо над тим, аби наша журналістська та аналітична робота була якісною, і прагнемо виконувати її максимально компетентно. Це вимагає і фінансової незалежності.
Станьте підписником Mind всього за 196 грн на місяць та підтримайте розвиток незалежної ділової журналістики!
Ви можете скасувати підписку у будь-який момент у власному кабінеті LIQPAY, або написавши нам на адресу: [email protected].