Coca-Cola, в рамках програми «Світ без відходів», пообіцяла, що пргнутиме до 2030 року збирати та переробляти кожну свою продану пляшку або бляшанку. Про це повідомляє BBC.
Компанія визнала свою роль у забрудненні навколишнього середовища та заявила про готовність нести відповідальність за вирішення цієї проблеми.
Компанія, яка продає 500 брендів газованих напоїв, соків та води, також прагнутиме зробити усе своє пакування таким, яке підлягатиме повторній переробці.
Природозахисна організація Greenpeace вважає, що Coca-Cola слід зосередитись на скороченні , а не рециркуляції відходів.
Coca-Cola оголосила про свою кампанію «Світ без відходів», визнавши, що компанії, які займаються виробництвом їжі та напоїв, нестимуть велику відповідальність за зростання кількості сміття на вулицях, пляжах та в океанах по усьому світі.
Нагадаємо, ЄС планує до 2030 року налагодити переробку всіх видів пластикових відходів, скоротити використання виробів з пластику одноразового призначення та обмежити навмисне використання мікропластику.
Як повідомлялось,одна з мереж британських супермаркетів першою зобов’язалась ліквідувати пластикову упаковку для всіх свої продуктів. Пластик замінять целюлозними лотками та паперовими торбинками, які підлягають вторинній переробці.