«Аурум Груп» розпочало виробництво вантажних залізничних вагонів

Потужності підприємства дозволяють виготовляти до 200 вагонів щомісяця

Фото: Shutterstock

Підприємство «Аурум Груп» – ТОВ «Дизельний завод» розпочало виробництво вантажних залізничних вагонів і вже випустило перші 22 вагони, з яких 21 – піввагон і один зерновоз. Загальна виробнича потужність підприємства – 200 вантажних вагонів щомісяця. Про це повідомляє прес-служба підприємства.

Як зазначається, «Дизельний завод» розпочав серійний випуск вантажних магістральних люкових піввагонів, зокрема, сертифікованих універсальних піввагонів моделей 12-9933 і 12-9933-01, а також вагонів-хоперів зерновозів моделі 19-9945, призначених для перевезення харчових сипучих вантажів, які потребують захисту від атмосферних опадів.

Так, підприємство як пропонує на реалізацію готові вагони, так і приймає замовлення на їхнє виробництво. Крім того, «Дизельний завод» частково використовує і продукцію, випущену на інших підприємствах «Аурум Груп», зокрема, гальмівне обладнання, дрібне і середнє лиття, кришки люків, колісні пари.

«Зі стартом виробництва вантажних вагонів «Аурум Груп» зможе надати своїм клієнтам комплексне співробітництво з виробництва, експлуатації та ремонту вантажних вагонів. Деповський, капітальний і поточний ремонт піввагонів ми здійснюємо в місті Рубіжному, на потужностях власного вагоноремонтного депо» – підкреслила засновник «Аурум Груп» Альона Лебедєва.

Також на підприємствах «Аурум Груп» є можливість зробити думпкар моделі 33-9901 вантажопідйомністю 105 тонн, здійснити ремонт внутрішньозаводських думпкарів типу 2ВС-105.

«Аурум Груп» – українська багатопрофільна промислово-інвестиційна група. Ключовими напрямками діяльності є машинобудування, залізничні вантажні перевезення, промислове насособудування, хімічна промисловість, інвестиції в нерухомість та аграрний сектор. Наразі компанія експортує свою продукцію до країн СНД, Ближнього Сходу, США, Китаю та інш.

Як раніше писав Mind, «Укрзалізниця» вперше за 10 років збільшила експлуатаційний вантажообіг локомотивів на 3,4%. Цих показників вдалося досягнути завдяки зростанню робочого парку вагонів у середньому за добу на 11 681 вагон (9,6%).

Про те, як відбувається ремонт вагонів на «Укрзалізниці», читайте в матеріалі Mind «Чинити перешкоди: чому бізнес воює з УЗ через ремонт вагонів».

Стежте за актуальними новинами бізнесу та економіки у нашому Telegram-каналі Mind.ua та стрічці Google NEWS