«Аурум Груп» розпочало виробництво вантажних залізничних вагонів
Потужності підприємства дозволяють виготовляти до 200 вагонів щомісяця

Підприємство «Аурум Груп» – ТОВ «Дизельний завод» розпочало виробництво вантажних залізничних вагонів і вже випустило перші 22 вагони, з яких 21 – піввагон і один зерновоз. Загальна виробнича потужність підприємства – 200 вантажних вагонів щомісяця. Про це повідомляє прес-служба підприємства.
Як зазначається, «Дизельний завод» розпочав серійний випуск вантажних магістральних люкових піввагонів, зокрема, сертифікованих універсальних піввагонів моделей 12-9933 і 12-9933-01, а також вагонів-хоперів зерновозів моделі 19-9945, призначених для перевезення харчових сипучих вантажів, які потребують захисту від атмосферних опадів.
Так, підприємство як пропонує на реалізацію готові вагони, так і приймає замовлення на їхнє виробництво. Крім того, «Дизельний завод» частково використовує і продукцію, випущену на інших підприємствах «Аурум Груп», зокрема, гальмівне обладнання, дрібне і середнє лиття, кришки люків, колісні пари.
«Зі стартом виробництва вантажних вагонів «Аурум Груп» зможе надати своїм клієнтам комплексне співробітництво з виробництва, експлуатації та ремонту вантажних вагонів. Деповський, капітальний і поточний ремонт піввагонів ми здійснюємо в місті Рубіжному, на потужностях власного вагоноремонтного депо» – підкреслила засновник «Аурум Груп» Альона Лебедєва.
Також на підприємствах «Аурум Груп» є можливість зробити думпкар моделі 33-9901 вантажопідйомністю 105 тонн, здійснити ремонт внутрішньозаводських думпкарів типу 2ВС-105.
«Аурум Груп» – українська багатопрофільна промислово-інвестиційна група. Ключовими напрямками діяльності є машинобудування, залізничні вантажні перевезення, промислове насособудування, хімічна промисловість, інвестиції в нерухомість та аграрний сектор. Наразі компанія експортує свою продукцію до країн СНД, Ближнього Сходу, США, Китаю та інш.
Як раніше писав Mind, «Укрзалізниця» вперше за 10 років збільшила експлуатаційний вантажообіг локомотивів на 3,4%. Цих показників вдалося досягнути завдяки зростанню робочого парку вагонів у середньому за добу на 11 681 вагон (9,6%).
Про те, як відбувається ремонт вагонів на «Укрзалізниці», читайте в матеріалі Mind «Чинити перешкоди: чому бізнес воює з УЗ через ремонт вагонів».
Якщо ви дочитали цей матеріал до кінця, ми сподіваємось, що це значить, що він був корисним для вас.
Ми працюємо над тим, аби наша журналістська та аналітична робота була якісною, і прагнемо виконувати її максимально компетентно. Це вимагає і фінансової незалежності.
Станьте підписником Mind всього за 196 грн на місяць та підтримайте розвиток незалежної ділової журналістики!
Ви можете скасувати підписку у будь-який момент у власному кабінеті LIQPAY, або написавши нам на адресу: [email protected].