Група компаній «Нова пошта» впроваджує нову стратегічну IT-програму і планує запустити системи криптографічного захисту, анонімізації персональних і аналітичних даних клієнтів для підвищення інформаційної безпеки компанії. Про це повідомляє Інтерфакс-Україна.
Згідно з повідомленням, в ході впровадження програми, компанія особливу увагу приділяє інформаційній безпеці, передовим механізмам захисту даних і моніторингу ризиків.
«Зараз ми залучаємо в команду кращих експертів галузі, проводимо переговори з потенційними партнерами. Плануємо запуск систем криптографічного захисту, анонімізації персональних і аналітичних даних. Реакція групи компаній «Нова пошта» на будь-яку спробу протизаконним способом заволодіти даними наших клієнтів буде однозначною і жорсткою», – сказав директор з інформаційних технологій «Нова пошта» Олександр Євстратов.
Раніше повідомлялось, що в ЗМІ з’явилась інформація про те, що бази даних клієнтів «Нової пошти» виставлені на продаж невстановленими особами. Таких баз наразі дві: на 500 000 і на 18 млн користувачів. Одна містить інформацію з персональними даними, зокрема ПІБ, телефон, місто, серію і номер паспорту та e-mail. Друга менш інформативна – тільки ПІБ та телефон.
Однак у «Новій пошті» заявили, що бази даних клієнтів, які виставлені на продаж, не належать компанії.