«Нова пошта» хоче впровадити систему криптозахисту даних
Зараз «Нова пошта» працює над впровадженням нової стратегічної IT-програми

Група компаній «Нова пошта» впроваджує нову стратегічну IT-програму і планує запустити системи криптографічного захисту, анонімізації персональних і аналітичних даних клієнтів для підвищення інформаційної безпеки компанії. Про це повідомляє Інтерфакс-Україна.
Згідно з повідомленням, в ході впровадження програми, компанія особливу увагу приділяє інформаційній безпеці, передовим механізмам захисту даних і моніторингу ризиків.
«Зараз ми залучаємо в команду кращих експертів галузі, проводимо переговори з потенційними партнерами. Плануємо запуск систем криптографічного захисту, анонімізації персональних і аналітичних даних. Реакція групи компаній «Нова пошта» на будь-яку спробу протизаконним способом заволодіти даними наших клієнтів буде однозначною і жорсткою», – сказав директор з інформаційних технологій «Нова пошта» Олександр Євстратов.
Раніше повідомлялось, що в ЗМІ з’явилась інформація про те, що бази даних клієнтів «Нової пошти» виставлені на продаж невстановленими особами. Таких баз наразі дві: на 500 000 і на 18 млн користувачів. Одна містить інформацію з персональними даними, зокрема ПІБ, телефон, місто, серію і номер паспорту та e-mail. Друга менш інформативна – тільки ПІБ та телефон.
Однак у «Новій пошті» заявили, що бази даних клієнтів, які виставлені на продаж, не належать компанії.
Якщо ви дочитали цей матеріал до кінця, ми сподіваємось, що це значить, що він був корисним для вас.
Ми працюємо над тим, аби наша журналістська та аналітична робота була якісною, і прагнемо виконувати її максимально компетентно. Це вимагає і фінансової незалежності.
Станьте підписником Mind всього за 196 грн на місяць та підтримайте розвиток незалежної ділової журналістики!
Ви можете скасувати підписку у будь-який момент у власному кабінеті LIQPAY, або написавши нам на адресу: [email protected].