Walmart цього року планує розширити свої послуги з доставки товарів до споживачів до більш ніж 100 районів біля станцій метрополітену з 6 існуючих зараз. Таким чином компанія розпочинає війну проти гіганта онлайн-ритейлера Amazon. Про це повідомляє Reuters.
Walmart повідомила, що розширить послугу на 40% до кінця року. Доставка коштуватиме $9,95, за умови якщо сума замовлення перевищуватиме $30. Такі компанії, як Uber, допоможуть із забезпеченням транспорту.
«Ми діятиме доволі агресивно», – сказав віце-президент з цифрових операцій Walmart Том Ворд.
Ця ініціатива допоможе Walmart конкурувати із службою доставки Amazon Prime Now.
Нагадаємо: минулого місяця компанія Amazon повідомила, що розпочне доставку продуктів Whole Foods через свій власний сервіс доставки Prime Now, поки в обраних містах США, але до кінця року розширить його по всій країні. Доставка через дві години після замовлення буде безкоштовною, доставка за одну годину коштуватиме $7,99 за умови замовлення на суму $35 і більше.
Як повідомлялось, компанія Uber офіційно підтвердила плани запустити власний сервіс із доставки їжі Uber Eats вже до початку літа 2018 року.