Walmart «агресивно» боротиметься зі своїм конкурентом Amazon
Дві компанії-ритейлери влаштували перегони у сфері доставки товарів до споживачів

Walmart цього року планує розширити свої послуги з доставки товарів до споживачів до більш ніж 100 районів біля станцій метрополітену з 6 існуючих зараз. Таким чином компанія розпочинає війну проти гіганта онлайн-ритейлера Amazon. Про це повідомляє Reuters.
Walmart повідомила, що розширить послугу на 40% до кінця року. Доставка коштуватиме $9,95, за умови якщо сума замовлення перевищуватиме $30. Такі компанії, як Uber, допоможуть із забезпеченням транспорту.
«Ми діятиме доволі агресивно», – сказав віце-президент з цифрових операцій Walmart Том Ворд.
Ця ініціатива допоможе Walmart конкурувати із службою доставки Amazon Prime Now.
Нагадаємо: минулого місяця компанія Amazon повідомила, що розпочне доставку продуктів Whole Foods через свій власний сервіс доставки Prime Now, поки в обраних містах США, але до кінця року розширить його по всій країні. Доставка через дві години після замовлення буде безкоштовною, доставка за одну годину коштуватиме $7,99 за умови замовлення на суму $35 і більше.
Як повідомлялось, компанія Uber офіційно підтвердила плани запустити власний сервіс із доставки їжі Uber Eats вже до початку літа 2018 року.
Якщо ви дочитали цей матеріал до кінця, ми сподіваємось, що це значить, що він був корисним для вас.
Ми працюємо над тим, аби наша журналістська та аналітична робота була якісною, і прагнемо виконувати її максимально компетентно. Це вимагає і фінансової незалежності.
Станьте підписником Mind всього за 196 грн на місяць та підтримайте розвиток незалежної ділової журналістики!
Ви можете скасувати підписку у будь-який момент у власному кабінеті LIQPAY, або написавши нам на адресу: [email protected].