Китайська технологічна компанія Huawei прагне змінити те, як люди спілкуються зі своїми голосовими помічниками, що працюють на базі штучного інтелекту. Виробник смартфонів планує зробити це спілкування більше емоційно інтерактивним. Про це повідомляє CNBC.
Віртуальні голосові помічники наразі виконують переважно функціональну роль, надаючи інформацію за запитом або виконуючи невеликі завдання, наприклад увімкнення музики.
Huawei хоче зробити наступний крок і створити помічника, який би міг задовольнити емоційні потреби своїх користувачів.
«Ми хочемо забезпечити емоційну взаємодію», – сказав віце-президент із розробки програмного забезпечення Фелікс Чжан.
Компанія запустила власний голосовий помічник у 2013 році та заявила, що в найближчому майбутньому випустить його версію на штучному інтелекті на основі емоцій. Huawei заявляє, що щоденно в Китаї 110 млн людей користуються голосовими помічниками.
«Ми вважаємо, що в майбутньому всім нашим користувачам захочеться, щоб вони могли взаємодіяти із системою емоційно, – додав Чжан. – Це напрям, який ми бачимо в довгостроковій перспективі».
За словами Джеймса Лу, директора з управління продуктами штучного інтелекту в Huawei, тип продукту, який компанія має на увазі, буде намагатись підтримувати розмову із користувачем якомога довше, щоб той не відчував себе одиноким.
Але для того, щоб помічник був ефективним, ПЗ має бути дуже точним. Наприклад, якщо користувач не в настрої, а віртуальний помічник увімкне музику надто гучно, це може змусити людину почуватись ще гірше.